Horlogebox binnengekomen

Net binnengekomen, was niet thuis maar pakketje was netjes door de postbode achter het huis neergezet.
Er is plek voor 16 horloges, alleen kom ik zover kom ik nog niet, maar de intensie is er :grin:

Ben er blij mee. Heb op dit forum al heel wat mooie horloges voorbij zien komen, zowel in de vintage topic als in “wat dragen we vandaag”. Dus de wishlist is makkelijk te maken. :smile:

9 likes

mooie box hoor , sjiek!
Nu vullen maar!

Misschien een leuke tissot ? :innocent:

Mooie kist :+1:

Zeker een hele mooie.
Gelukkig woon je in een eerlijke buurt !
Dat is wel nodig met zo’n postbode.

Mooie kist :thumbsup: Kish?

Mijn beste,

ZĂł zĂł!!
Dat ziet er goed uit!!
Ik wens je dan ook veel plezier met deze magnifieke horlogebox.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Heb je niet veel ruimte achter het huis

Maar ehh
 prachtige kist.

2 likes

Lol
:grinning:
Dankje, ja idd, Kish

Heb thuis een kluis waar je moeiteloos 1 miljoen in kunt leggen, maar zover kom ik niet :grin:. Mooie box

Ziet er goed uit!
Soms best moeilijke keuze, he? Ik heb erg lang getwijfeld over de mijne (met maar 6 plaatsjes :flushed:)

1 like

Ik heb ook lang getwijfeld over het aantal, maar ik kan nu nog even vooruit.
Verwacht nog een Raketa volgende week, dus die mag er dan ook bij.
Hieronder vanochtend snel ff een foto gemaakt, sorry voor de donkere kleuren. In het licht komt houten kleur beter uit.

Mooie horloge kist ben benieuwt wat er in de toekomst in komt .

das toevallig, afgelopen week dezelfde voor mijn verjaardag gekregen :smile:

ook gevuld met aardig wat raketa’s

1 like

Prachtige box.
maar
 achter het huis neergezet

Daar zou ik dan weer niet zo blij van worden.
Los van de buren, heb je ook nog zoiets als regen.

Ik heb nog een mooie koffer uit de tijd dat ik voor kwantiteit ging, krijg ik nu nooit meer vol met als gevolg dat die gevuld is met obscure zooi en en horloges die er draag er bovenop liggen

Mooie box hoor. Een mooie box werkt echt horlogegenotverhogend.

Ik zou zelf niet voor “verdiepingen” kiezen. Ik heb één best mooie houten box, en één goedkope. Ik zal er eerder die goedkope vervangen door een betere dan beiden door een grote “mooie” met verdiepingen. Maar ik snap dat het ruimte spaart.

Verder moet je niet 8 solars kopen, dan moet je nl je Rolexen naar de kelder verbannen :nerd:

Wat een prachtig woord! :slight_smile:
Oh en @Revenant : mooie kist!

1 like

van harte!
Ook mooi gevuld.

He, das een bekende kist.
Prima kist, alleen de kussentjes konden mij niet bekoren. Te hard waardoor ik de horloges met een metalen band niet goed kon sluiten.
Heb ze vervangen door PU lederen kussentjes in creme kleur gevuld met wat synthetisch spul. Voor mij een stuk prettiger.