Horlogebox

Hoi,

Sinds deze week lid van het forum, wellicht dat deze vraag al ergens staat of op de foute plek. Excuses alvast daarvoor.

Deze heb ik een horloge box gekocht, echter de kussens die erbij zitten zijn te groot voor mijn horloges (kleine pols). Ik heb nu isolatiemateriaal gekocht en op maat gemaakt. Hebben mensen hier ervaring mee? Bevat het isolatiemateriaal stoffen die het horloge kunnen beïnvloeden? Of is het beter om de horloges gewoon direct in de vakken te leggen?

Wellicht heeft iemand betere opties?

Groet

3 likes

Heb dit nog niet gehoord en (niet gehinderd door kennis van zaken) lijkt mij dat dit geen probleem zal opleveren…

Wel heb ik eerder gehoord van je probleem met de kussentjes en volgens mij zijn deze via AliExpress in een kleinere maat te krijgen…

Zoekterm bijvoorbeeld: watch box pillow

1 like

Yep heb je met de dames horloges ook…
Mijn horloges doe ik gewoon sluiting vast, die van mijn vrouw sluiting los

1 like

Grappig. Voor mij zijn die kussentjes te klein.

Heb ik ook geprobeerd maar dan ligt het heel raar dubbel. Vandaar deze oplossing.

1 like

Waarschijnlijk de pols iets dikker :smile:

1 like

Ik raad je een Pelicase aan. Dat is ideaal bij een kleinere polsmaat.

2 likes

Waar zijn deze te koop? Ik kan niet echt handige websites met duidelijke omschrijvingen vinden.

Je zou zachte kussentjes kunnen proberen. Er zijn ook kussens met een andere vorm die je beter kunt samentrekken. Beide beter geschikt voor de kleine pols, goedkoop verkrijgbaar bij ome Ali in allerlei kleuren en net iets chiquer dan isolatie. Succes!

Ik zal nog eens goed zoeken, komt veelal een standaard maat tegen, bedankt voor de tip.