Horlogebox

Waar bewaard iedereen zijn horloges in?
Kwam deze tegen online, iemand hier ervaring mee.

3 likes

LINK TO PHOTOS - The Legacy – Google Drive

Hier foto’s van de horlogeboxen.
Iemand belend met dit merk?

Het merk is Holme&Hadfield, vergeten erbij te zetten :sweat_smile:

nee, ik bewaar ze niet online…

4 likes

Jep ken ik! Ik heb er zelf eentje:

Dan wel de versie voor vier horloges en nog de vorige versie, dus met het plexiglazen deksel die je er volledig af moet tillen… niet heel handig, dus ik zou zeker de Pro versie nemen.

Hij staat nu helaas stof te happen, omdat ik nog maar twee horloges heb hahaha.

Maar als je een leuke display wilt hebben, zeker de moeite waard.

2 likes

Jammer van die plaat maar ziet er mooi uit. Ziet er ook wel heel degelijk uit.

Het zit zeker goed in elkaar. Wat ik wel mooi vind om te zien bij de versie die jij toont, is dat de laatjes nu op rails lopen. Naast de plexiglazen deksel die nu geopend kan worden hebben ze de laatjes ook verbeterd.

De minder waardevolle in een horloge kistje.

De wat duurdere in een Mirage watchroll in de kluis

5 likes

Heel tof zo maar wel uitnodigend voor eventuele inbrekers :shushing_face:

1 like

Dat is geen geld! Echt een mooi ding.

merci voor de tip, ééntje besteld

1 like

Heeft iemand een link naar die watchroll van mirage op amazon? Ik zie alleen de normale prijs :slight_smile:

Volgens mij hebben ze hem er af gehaald. Ik zag de grijze nog staan voor 35 euro. ik ververs de pagina en poef… weg.

sorry mannen hij is idd weg, stond er toch een kleine week op en heb voor mezelf eentje besteld en 2 vrienden hebben ze ook gekocht. misschien beperkte voorraad.

voor de liefhebbers van een iets feller kleurtje is er deze nog voor 30 euro

Thanks! Okay…deze is wel een beetje chabby om het zo maar te zeggen :slight_smile: :slight_smile: Ik zie dat je ali bedoelde ik was bij amazon aan het zoeken. Thanks in ieder geval!! Zal eens gaan zoeken daar

Helaas heb je wel een punt. Eigenlijk best treurig dat je zo voorzichtig moet zijn, terwijl je er juist vol van moet kunnen genieten.

Ja mijn mirage is van aliexpress maar deze is zowat hetzelfde ook qua kussentjes, alleen een fellere kleur

Top, thanks! Net ff gezocht en zag nog een grijze Mirage op ebay voor 45GBP, heb die besteld (komt uiteindelijk ook op 70eu uit met verzendkosten). Ben benieuwd, ziet er als een leuke box uit. Heb in verleden zo’n grote kist gehad en dit is toch wat sportiever. Dank voor de tips allemaal voor de mirage!

1 like

Van roogs

2 likes