Voornamelijk just for fun. Een beetje nerd gedrag zeg maar haha. En om specs van bepaalde horloges makkelijk op te kunnen zoeken.
Ik heb verschillende digitale horloges en die hebben elk zo hun eigen functies.
Van vele weet ik ze niet uit mijn hoofd vandaar. En om inzichtelijk te maken wat ik voor de horloges heb betaald. En waar en bij wie ik ze heb gekocht.
Klopt daar heb ik ook aangedacht maar heel handig vind ik het niet.
Ik ben nu bezig met de watch collectie functie van Chrono24 en deze blijkt toch wel heel fijn te werken. Kan nu ook horloges toevoegen die niet in hun verkooplijst staan.
Toch thanks voor het meedenken!
Of een taxatie rapportje. Bij een flinke verzameling luxe horloges kan een bescheiden administratie niet zo gek zijn.
Idd de chrono24 app werkt kei mooi! Als je hier correct je aankoopwaarde invult geeft hij tevens de plus of min van je collectie aan qua waarde. Je kunt eigen foto’s gebruiken en serienummers en zo vastleggen. Echt
Idd een hele fijne functie binnen Chrono24👍
Je dient hiervoor een extra tabel (module) te maken die je kan aanspreken vanuit de pulldown in je hoofdtabel. Ik kwam gisteren al een heel eind, maar ben nog niet zeker van alle informatie die ik zelf wil verwerken.
Tot nu toe heb ik 1 tabel voor de horloges, 1 tabel voor de horlogemerken en 1 tabel voor het type van de calibers.