Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Ik weet niet of marktplaats links mogen hier, maar indien echt en geen oplichting lijkt me dit een strakke prijs voor een sarb

Ik ben bang dat deze advertentie een scam is. Ik heb hem een paar keer in m’n favo’s gezet en hij is al meerdere malen verwijderd en opnieuw aangeboden door verschillende accounts, maar met dezelfde foto’s.

De prijs is ook wel heel laag idd

Lees zijn omschrijving eens.
Dit lijkt me een veel betere deal :wink:

Whaha witte dail

Er staat een mooie De Ville te koop op marktplaats. Mijn potje is niet zo vol maar anders wist ik het wel.

1 like

Cheap

Voor als je heel graag een sarb wil :joy:

1 like

Hamilton Intramatic voor 447,50 bij Hudson’s Bay Amsterdam:

2 likes

Geen idee zeker of dit de 38 of de 40 is?

Online hebben ze 50% korting op een aantal Movado horloges. En daniel wellington… :grimacing:

1 like

Jij, in Amsterdam. What happend?

1 like

Mijn vriendin en ik vonden het horloge allebei héél groot, en het leek me ook groot in verhouding tot de rest van de horloges in de toonbank. Maar dat zegt niet alles natuurlijk …

:spiral_notepad: Mentale notitie: altijd even het modelnummer opschrijven. :innocent:

Vergissen is menselijk. :man_shrugging:

1 like

Dan zal het de 40 geweest zijn. Helaas, want voor een 38 zou ik gaan kijken.

1 like

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat het de 42 is, afgaande op de plaats en het formaat van het datumvenstertje.

Afbeelding Matt Baily-blog:

En trouwens nog een foto van mij die ik ‘mislukt’ vond omdat ik de prijs er niet mee op de foto had gekregen:

Wel goed lezen hè, veel korting.
Van € 3.950 voor € 2.000!

Zou het een setje van 10 stuks zijn?

Edit: verkoper zal er aan gehecht zijn, en wil hem niet kwijt :joy:

1 like

Dan moet het de 42 geweest zijn, want de 38 is heel mooi in balans, en ziet er zeker niet groot uit. Tophorloge wel!

1 like

HorlogeOpa zijn Colt wordt met de advertentie ook voordeliger

Eterna big date (in house movement) met import 1300. De broertjes van de Vaughan, waarvan er eentje op het forum rondspookt

3 likes

Voor de grote polsen

Prima deal. Voor een Swiss Only

2 likes