Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Zeker weten. Ik krijg spontaan zin in 36 stokbrood gemalen saffieren, aquamarijnen en spinels.

1 like

Ik vertrouw mannen met een pinky ring voor geen meter:

4 likes

Die stokbroden deden t hem idd!

1 like

Bij Siebel in Bataviastad. Verder weinig soeps.

De Seiko SSA347J1 voor 378 euro, volgens mij nog wel een enigszins populair model.

1 like

Dit is goedkoop

3 likes

Die man heeft ook banden van haaienleder voor weinig :innocent:

Ik word er heel hebberig van. Goede tip zo te zien.

inhouden inhouden inhouden al genoeg uitgegeven laatste tijd

snap ik nou helemaal niks van :grin:

4 likes

Wat is de prijs van de SZSC004 op dit moment ?
Ook zie ik dat het account redelijk jong is
en dat er twee advertenties zijn.

edit

600… 700. Verkoper heeft wel positieve reviews laatste maanden. Ik had bijna besteld puur uit hebberigheid maar het blijft 350 euro voor iets dat ik niet op mijn wensenlijst heb staan. Heb wel sterk het vermoeden dat je hem zonder problemen voor dezelfde prijs wel weer kunt verkopen na een paar maanden. Wellicht zelfs winst maken. Maar daar doe ik niet ik wil mijn aankopen niet met weg doen.

1 like

Speedmaster voor een hele goede prijs.

Omega “Speedmaster” REF 31130423001005

1 like

Heb je de tekst gelezen?

Handmatige wind :joy: Die van mij gaat gewoon automatisch

$100 voor verzending? 2 maanden geleden $13 voor verzending betaald en besteld bij jomashop.

1 like

Haha goeie​:joy::joy:

Bijenkorf heeft MeisterSingers in de 30% korting. Zitten leuke modellen tussen, oa:

Nice!

Die Metris blijf ik mooi vinden. Als er ooit een einzeiger komt wordt het deze. Verbaast me dat ik nog niet hier op het forum gezien hebt dat iemand deze in bezit heeft.

Dat komt denk ik ook omdat deze wel erg veel afschrijven. Ik weet het, niet het belangrijkste als je een horloge koopt. Maar, na zeg 2 jaar de helft afschrijven is wel erg gortig. En ze staat ook wel erg vaak in de uitverkoop.

Voor mensen die wel van wat spektakel houden, maar niet van een totaal gouden bikkel :sunglasses:

https://watch2day.nl/deal/invicta-specialty-chronograph-14876?profile=828606&utm_source=copernica_mail&utm_medium=gemistedeal&utm_campaign=2016-11&utm_content=cid178_20190721

Bij de Perigraph is er wel eerst 300euro bijgekomen tov andere retailers. Dus een echte 30% is het niet. Maar desondanks een mooie korting!

Ik heb het nooit begrepen, de ‘gewone’ seconde centraal, en de chronoseconde als kleintje. Dat vind ik überhaupt al storend, maar dat er dan ook nog een tachymeterschaal in het horloge zit, die dus nergens op slaat, dat vind ik gewoon idioot.

Als je niet oppast kom je hier dus pas achter als je het horloge uitpakt. Wat een ontzettende treurnis.

2 likes