Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Zo’n Crafter Blue is altijd nog te overwegen als dat het probleem zou zijn …
Nachtje over slapen dan maar. Straks wat reviews kijken.

1 like

Wellicht kan @Batossai je helpen. Weet dat hij hetzelfde horloge heeft gehad en ongeveer, als ik me niet vergis, dezelfde polsomvang heeft…

2 likes

Dit. Geloof me :slight_smile:

2 likes

Proberen kan altijd, het zijn horloges die je vrij makkelijk weer kan verkopen. Hoewel hij voor de maten klein draagt, is het nog steeds een groot horloge. Zelf vond ik de band niet mooi/te smal, maar de kast is prachtig.

1 like

Ik heb een polsmaat van 16,8 cm. Droeg opzicht prima, maar wel een grensgeval.

6 likes

Ik denk dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten, na die foto van Batossai te hebben gezien. Ik heb mijn SDGM (40mm) ook weggedaan omdat ik hem te groot vond. Deze is nog een slagje groter haha. Ik vind het een prachtig ding maar ik kom er denk ik niet mee weg.

5 likes

Mini Turtle niets voor je?

1 like

Turtle kast is niet voor mij vrees ik. Ik vind de Sumo kast juist gaaf. Soort obesitas-Polerouter.

2 likes

Prima deal!

1 like

Leuk ja. Opsturen naar dat instagram adresje van @Handavinci voor de kast en je hebt een leuk exemplaar weer.

1 like

Jaa inderdaad, ben wel benieuwd welke adresje dat is

Binnen Europa:

VS:

En Dik Wakker in NL dan?

https://horlogepolijsten.nl/archieven/1061/rolex-sea-dweller-16600-nieuw-opmaken-middels-polijst-satineer-en-lapideerwerk/

Van:

Naar:

1 like

Ik ga wel even langs iemand nog tips ?

1 like

Geen tips. Maar wel een vraagje. Kan je hier tegen, ga er dan voor. Zo niet, laat lekker lopen.

1 like

De kast moet gelaserd weld worden. Doet hij dat ook?

Ik kan daar heel goed tegen, sterker nog vind het wel wat hebben als een horloge hier en daar een krasje of deukje heeft ( alleen niet op het glas)

Ga daarom wel even langs mocht ik er verliefd op waren neem ik em. Weet iemand of deze plaat met de tijd nog patina krijgt ?

1 like

Plaat of lumen? Lumen in ieder geval niet want is een super luminova plaat.

De lumen indd, aah dat is jammer vind het wel leuk staan als ze beetje verkleuren i.c.m dat witte.

Ah joh gewoon paar drupjes sojasaus op de lumen doen, moet lukken.

2 likes