Zo’n Crafter Blue is altijd nog te overwegen als dat het probleem zou zijn …
Nachtje over slapen dan maar. Straks wat reviews kijken.
Wellicht kan @Batossai je helpen. Weet dat hij hetzelfde horloge heeft gehad en ongeveer, als ik me niet vergis, dezelfde polsomvang heeft…
Dit. Geloof me 
Proberen kan altijd, het zijn horloges die je vrij makkelijk weer kan verkopen. Hoewel hij voor de maten klein draagt, is het nog steeds een groot horloge. Zelf vond ik de band niet mooi/te smal, maar de kast is prachtig.
Ik denk dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten, na die foto van Batossai te hebben gezien. Ik heb mijn SDGM (40mm) ook weggedaan omdat ik hem te groot vond. Deze is nog een slagje groter haha. Ik vind het een prachtig ding maar ik kom er denk ik niet mee weg.
Mini Turtle niets voor je?
Turtle kast is niet voor mij vrees ik. Ik vind de Sumo kast juist gaaf. Soort obesitas-Polerouter.
Prima deal!
Leuk ja. Opsturen naar dat instagram adresje van @Handavinci voor de kast en je hebt een leuk exemplaar weer.
Jaa inderdaad, ben wel benieuwd welke adresje dat is
Binnen Europa:
VS:
En Dik Wakker in NL dan?
Van:
Naar:
Ik ga wel even langs iemand nog tips ?
De kast moet gelaserd weld worden. Doet hij dat ook?
Ik kan daar heel goed tegen, sterker nog vind het wel wat hebben als een horloge hier en daar een krasje of deukje heeft ( alleen niet op het glas)
Ga daarom wel even langs mocht ik er verliefd op waren neem ik em. Weet iemand of deze plaat met de tijd nog patina krijgt ?
Plaat of lumen? Lumen in ieder geval niet want is een super luminova plaat.
De lumen indd, aah dat is jammer vind het wel leuk staan als ze beetje verkleuren i.c.m dat witte.
Ah joh gewoon paar drupjes sojasaus op de lumen doen, moet lukken.






