Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Er staat Free international shipping ( secure and tracked).
will declare the watch with real value
. Komen er dan nog allerlei heffingen en dergelijke op of betaal je alleen voor het horloge?

Het lijkt haast te mooi om waar te zijn namelijk!

1 like

Volgens de advertentie bevindt (of bevond) het horloge zich in Roemenië, dus dat lijkt mij niet. Maar ik zou deze verkoper links laten liggen. Klik maar eens door naar de recensies. :wink: Van de 21 ervaringen met hem als verkoper zijn er 13 zeer uitgesproken negatief. Ik denk ook dat hij dit eBay-profiel niet meer zal gebruiken, hij heeft volgens mij ook geen actieve advertenties.

1 like

Ik was ze net aan het lezen. Ik vertrouw het voor geen meter.

1 like

Toen ik de advertentie poste had hij nog geen negatieve reviews. Maar je bent met paypal in ieder geval beschermt tegen dat soort dingen.

1 like

Voor de liefhebbers…

1 like

Zeer aantrekkelijk voor die prijs.
Ik heb 16,5cm polsen met 55mm polsbreedte (bovenkant). Dat ding is 52mm lang/lug to lug. Zou ik het proberen of is dat echt belachelijk? :sweat_smile:

Kan prima omdat de lugs mooi aflopen en de vorm van de pols volgen. Probleem is meer het gewicht vond ik.

1 like

Zo’n Crafter Blue is altijd nog te overwegen als dat het probleem zou zijn …
Nachtje over slapen dan maar. Straks wat reviews kijken.

1 like

Wellicht kan @Batossai je helpen. Weet dat hij hetzelfde horloge heeft gehad en ongeveer, als ik me niet vergis, dezelfde polsomvang heeft…

2 likes

Dit. Geloof me :slight_smile:

2 likes

Proberen kan altijd, het zijn horloges die je vrij makkelijk weer kan verkopen. Hoewel hij voor de maten klein draagt, is het nog steeds een groot horloge. Zelf vond ik de band niet mooi/te smal, maar de kast is prachtig.

1 like

Ik heb een polsmaat van 16,8 cm. Droeg opzicht prima, maar wel een grensgeval.

6 likes

Ik denk dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten, na die foto van Batossai te hebben gezien. Ik heb mijn SDGM (40mm) ook weggedaan omdat ik hem te groot vond. Deze is nog een slagje groter haha. Ik vind het een prachtig ding maar ik kom er denk ik niet mee weg.

5 likes

Mini Turtle niets voor je?

1 like

Turtle kast is niet voor mij vrees ik. Ik vind de Sumo kast juist gaaf. Soort obesitas-Polerouter.

2 likes

Prima deal!

1 like

Leuk ja. Opsturen naar dat instagram adresje van @Handavinci voor de kast en je hebt een leuk exemplaar weer.

1 like

Jaa inderdaad, ben wel benieuwd welke adresje dat is

Binnen Europa:

VS:

En Dik Wakker in NL dan?

https://horlogepolijsten.nl/archieven/1061/rolex-sea-dweller-16600-nieuw-opmaken-middels-polijst-satineer-en-lapideerwerk/

Van:

Naar:

1 like