Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Goede acties deel ik altijd hier, valt alleen erg tegen de laatste tijd. Horloges van plakmerken of kortingen die wegvallen door invoerkosten en btw voeren momenteel de boventoon. Wel interessante Glycine aanbiedingen geweest.

Het lijkt erop dat de SKX007 bij watch2day voor 199,- tekoop staat.

1 like

Deze lijkt me ook een mooie, jammer dat 44mm voor mij echt te groot is!

https://watch2day.nl/deal/22532/spinnaker-dumas-automatics-sp-5038-01-sp-5038-02

Is dat NL/EU verkoop?
Of krijg je er weer inklaring en btw bij aan je broek?

W2D is gewoon Nederlands.

dan ist wel errug leuk

Is dat ballonfok Spinaker merk ook een plakmerk eigenlijk?

1 like

hier kost ie nog steeds 199,95
ff wat adware opruimers op je pc zetten want ze zijn je aan het bewerken met dynamic pricing dmv cookies.

1 like

Geen idee, denk dat de meningen daarover zullen verschillen.

Qua specificaties ziet er goed uit en de looks zijn ook degelijk naar mijn mening

Dynamic pricingā€¦houd dat in als je voor de 2e of meerdere keren kijkt ze gewoon de prijs omhoog gooien? Heb het al eens gehad met weekendje boeken dat op mijn telefoon de prijs gewoon dik lager was??

Klopt!

Cookies wissen of hetzelfde boeken op een andere plek/werk oid.

2 likes

Yep,
zeer onsmakelijke praktijken.

installeer op je pc standaard adblockplus en ghostery
en dan ben je nog echt geen alu hoedje hoor, wel ben je van heel veel ongewenste praktijken verlost.
mn ghostery zorgt ervoor dat ze je niet kunnen volgen, ze houden werkelijk bij waar je bij de mediamarkt naar hebt gezocht om dan in hun eigen toko de prijs daaraan aan te passen.

reizen boeken kan je heel veel geld schelen op die manier maar ook op veel andere dingen.

1 like

Ccleaner wist ook de cookies toch? En ik ga via internet ecplorer via inprivate altijdā€¦Ik ben MP beu manā€¦al die reclamesšŸ˜•ā€¦dan gaat het laden echt langzaamā˜ŗ

yep maar moet je regelmatig updaten met de hand of betalen terwijl dan bij AB+ vanzelf en gratis gaat
daarnaast helpt het niet tegen trackers, daar is ghostery geweldig in.

en wil je van nog meer reclame af zijn dan trap je google en bing uit je zoekmachines en installeer je duckduckgo

langzaam krijg je dan weer ZELF iets te zeggen over je pc

2 likes

Op marktplaats https://link.marktplaats.nl/m1194921921

Hier maakt deze site geen gebruik van, de persoon waarop je reageerde noemde de prijs incl verzenden en jij excl. Overigens komt deze manier van prijzen amper voor.

Thanks voor de info!šŸ–’

Je bent nogal stellig in deze bewering, waar baseer je dat op terwijl ik het tegendeel hier zie gebeuren.

Stuur maar een screenshot van de site met andere prijzen. De prijzen van watch2day staan bijvoorbeeld ook in de nieuwsbrief en op dagaanbiedingensites, welke nooit afwijken van de site hoevaak ik er ook op heb geklikt. Sowieso is die manier van prijzen meestal fabel dan feit.

1 like

idd als ze de prijs omhoog zouden gooien dan ga je ergens anders shoppen
en verliezen ze een klant.

Ghostry maakt het surfen traag en ik heb schijt gekregen aan iedereen
die mij tracked, laat ze maar lekker verzuipen in al die data :smiley: