Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Zijn er trouwens (positieve) ervaringen hier met eglobal?
Ik lees er niet veel fraais over maar de prijzen zijn wel interessant.

Yep. Wel rekening houden met een levertijd van enkele weken. Goede ervaring dusā€¦

Of het een echte deal is weet ik niet maar wilde hem dit forum niet onthouden.
Voor hullie die de Hamilton Khaki Navy Sub van de Roermondse Outlet hebben gemist, hierbij de link naar het Uhrforum van onze oosterburen. Blijkt dat die er ook heen gaan. Prijs nog zelfs onder de aanschafprijs.

https://uhrforum.de/hamilton-khaki-navy-sub-auto-chrono-h78716333-neu-t321166

Ik heb ooit een telefoon (LG G2, toen nieuw) gekocht bij eglobal. Deze was destijds een heel stuk goedkoper dan in NL. Kwam prima binnen ook best wel snel. Ik zou er wel nogmaals wat bestellen.

2 likes

Wellicht interessant

Afbreuk aan het merk of interpreteer ik dat verkeerd?

Jammer van dat BMW logo, anders was het een mooi horloge. Ik heb niks tegen BMW of zo hoor, zo moet je dat niet lezen, maar krijg altijd jeuk van automerken op horlogesā€¦ Geen idee waarom. Oogt gelijk goedkoop.

Ball is best een gaaf merk vind ik, met die glazen lichtbuisjes i.p.v. lumenā€¦ Maar op de Ć©Ć©n of andere manier komt het maar niet op mijn wishlist.

ā‚¬1.800 is een echt mooie aanbieding. Geen idee wat die normaal kost (en kom nu niet aan met ā‚¬4510, staat er toch bij, dat sprookje geloof ik allang niet meer).

Waarom het afbreuk zo doen aan het merk begrijp ik niet helemaal.

Er staan meerdere Ball/BMW horloges te kop.

Dat dacht ik ook gelijk. En of ze nou veel horloges gaan verkopen daar is ook de vraag.

http://nl-nl.forum.ibood.com/products/75379-170831/ball-bmw-automatic-horloge/

Vond ik ook, tot ik het bmw logo op de plaat zag staan.

Vooral de reacties op het ibood forum zijn komisch.
ā€œETA wordt in Rolex horloges gebruikā€ etcā€¦hoog gehalte klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt

Geloof dat de inkopers hun doelgroep heel erg anders inschat hebben. Ibood is grosso modo meer voor gadget/tech liefhebbers

1 like

Comments van de bezoekers, zijn weer om te genieten hoor :joy:

edit: Oh @Daan010 was me voor :wink:

1 like

mooiste comment is m.i. toch wel:

ā€œEen mooi en duur horloge draag je als een sieraad, niet om te weten hoe laat het is. Net als een dikke gouden ketting. Nou dan weet je wel hoe laat het isā€

6 likes

:joy:

Mijn IQ is volgens mij net met 10 punten gezakt na het lezen van die comments.Man man manā€¦

1 like

Opmerkingen op zoā€™n sites raken vaak kant noch walā€¦ Beetje zoals reacties op populaire nieuwssites: niet gespeend van enige kennis :sunglasses:

Juist wĆ©l gespeend vanā€¦ :wink:

1 like

Bah al die dubbele negaties :yum:

1 like

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1198749216-sinn-903-navitimer-red-date.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1

Prijs lijkt mij goed! Staat vh horloge is lastig te bepalen obv fotoā€™s.

De sale vitrine bij HA Juweliers in Haren.

Onderstaande Alpina horloges zijn ook met 30% korting te koop (alleen van toepassing op Alpina horloges, die op voorraad zijn).

Heb je interesse in deze Alpina horloges? Vraag dan even naar Johan en geef aan dat je de 30% korting op deze Alpina horloges van het horlogeforum hebt. Deze horloges zijn nl. nog niet officieel in de sale.

3 likes