Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Zeker eenmooie aanbieding. Ik waag me echter niet meer aan online Seiko duikers. Zeer slechte ervaringen met QC.

1 like

Ik dacht dat invoerrechten standaard 13 euro waren +21% btw, maar ik kwam ook al een artikel tegen waarin staat dat over horloges 4,5% invoerrechten moeten worden betaald.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/van_organisaties_en_bedrijven/hoe_bereken_ik_de_belasting_bij_invoer_internetaankopen

Ik zit een beetje te twijfelen, wou eigenlijk voor een SKX009 gaan maar voor deze prijs is de Padi turtle ook wel aantrekkelijk. Alleen die verhalen over uitlijning van de chapter ring houden me ook een beetje tegenā€¦

4.5 + 21 idd

Via Massdrop is een goeie deal te krijgen op SKXā€™jes
Zo heb je een SKX007K2 met bracelet voor $186 (=ā‚¬157, 50) inclusief shipping and handling. Echter wordt hij pas begin november geshipt.

bij de bijenkorf utrecht stond er een casio MTG van 1000 euro naar 700 euro.

Zag het net, volgens mij Meistersinger en zo meer!

1 like

Las de tekst op de eerste foto te snel, dacht dat hij naast taxateur ook gynaecoloog wasā€¦ :joy:

3 likes

seiko padi solar vandaag bij watch2day 229 euro

https://watch2day.nl/

3 likes

Aanvullende info :

SNE435P1 | edelstalen kast en band, blauwe wijzerplaat en bezel, PADI certified
Vandaag ā‚¬229,95 (Adviesprijs ā‚¬510,-)
SNE437P1 | edelstalen kast en band, zwarte wijzerplaat en bezel
Vandaag ā‚¬229,95 (Adviesprijs ā‚¬510,-)
SNE439P1| edelstalen kast, siliconen band, pepsi bezel, zwarte wijzerplaat
Vandaag ā‚¬219,95 (Adviesprijs ā‚¬460,-)
2 likes

Tgxumb6

1 like

Die 510 euro retail haha maar de aanbieding is goed.

Sorry?

2 likes

Prschrog2

1 like

Prschrog2

2 likes

Wel met risico dat de uitlijning volledig mank is en zonder ingevulde garantiekaartā€¦

je hebt herroepingsrecht en je kan met afterpay betalenā€¦ dus als die niet goed is gewoon terugknallenā€¦ niks ah handje :smiley:

Bij mij zeeeeer veel voorkomend. Dat ligt niet aan de verkopers maar gewoon aan Seiko.

1 like

Als ik nu kijk dan is ie 249,00, apart maar wel een leuke aanbieding.