Klopt al betaal je dan wel 6eu retourkosten. Watch2day is wel snel in het afhandelen van retouren trouwens.
Voor de mensen die eglobal niet vertrouwen o.i.d. Hier de skx007 ook voor een mooi prijsje. Slechts 158,- incl. verzenden
https://www.superaankoop.co.nl/nl_NL/product/seiko-diver-s-200m-skx007k2-horloge.html
De Blue Lagoon ook, of zie ik iets over het hoofd? Worden deze gewoon nieuw geleverd met een originele doos en papieren?
Edit, ik zag dat @RLC me voor was, my bad hahaā¦
Even de voorwaarden lezen.
1.9. Importbelasting
By purchasing a product through our site, customers outside Hong Kong authorise Superaankoop to make arrangements of clearance of customs on their behalf for the products they have ordered.
Our prices on our site are final and there wonāt be any additional fees to pay when the product arrives.
eglobal is zonder extra kosten⦠komt gewoon binnen. superaankoop is met extra kosten.
graag gedaanā¦
Bij Rob van monsterwatches zijn bijna alle turtle modellen flink goedkoper geworden.
Dat is schrikken!

je zou verwachten van invicta dat de retailprijs 12.000 is en nu voor 1149 euro 
Prachtige aanbieding mensen, een echte Invicta voor ā¬1149.
ā¬1149ā¦zeker weten dat dit geen Chinese kopie is van een echte Invicta? 
Haha ik vraag mij oprecht af welke mafkees 1200 euro neer gaat leggen voor een invicta 

Mensen die geen idee hebben van horloges en de echte waarde ervan⦠en die dit een mooi klokje vinden. Helaas genoeg van dit soort lui op deze wereld. Ach, aan de andere kant ook wel leuk, anders loopt iedereen ook maar met hetzelfde. Als ik iemand met een invicta of tw steel zie lopen denk ik altijd, arme kerelā¦
Waarom?
Het is misschien niet zo bedoeld, maar het komt beetje over als misplaatst superioriteitsgevoel.