Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Als jij inschrijft voor nieuwsbrief, ontvangt je nog eens 5% korting

1 like

Dat is wel echt smerig goedkoop zeg :astonished:

1 like

Zijn al uitverkocht. Balen zegšŸ˜”

Eigenlijk vreemd dat deze knaller zo in de ramsj gaatā€¦
Maar mocht je op zoek zijn, dan lijkt me dit wel een super aanbod:

https://shop.mauricelacroix.com/en/all-timepieces/special-offer

3 likes

Kanonne.

jemig, wat een koopje.
En wat een slechte zaak voor de restwaarde van mijn Pontos S diver die ik binnenkort op het blauwe gedeelte wilde zetten :angry:

1 like

Zou inderdaad wel eens invloed kunnen hebben.
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat de reguliere verkoopkanalen blij zijn met deze online actie van ML.

1 like

sodeju

Valt reuze mee, die anderhalve cheapy Pontos die straks op HF rondgaat heeft weinig invloed. En nieuw zijn ze morgen niet meer voor dat geld te koop.

Niks aan de hand.

2 likes

Komen er eigenlijk nog extra kosten bij (shipping is free lees ik op de website)? Ik heb geen ervaring met zwitserse webshops? Iemand die dit weet? Edit: ik zie op de website dat ze gevestigd zijn in germany? Iemand die hier ervaring mee heeft?

1 like

Dat scheelt 21%.

Ja als ik hem in mijn winkelmandje doe staat er dat er Vat 19% bij zit. Maar weet er toevallig iemand of ze vanuit duitsland of vanuit zwitserland komen? Vind het namelijk een beetje onduidelijk. En ten tweede: stel het zou Zwitserland zijn, hoe gaat e.e.a. dan in zijn werk? Greets Edit: ik denk toch echt dat het duitsland is aangezien het btw tarief daar 19% en in zwitserland lager is. Dus vanwege het feit dat ze met een tarief van 19% werken is het duitsland.

Geen verzending naar Belgie :grimacing:

19% is Duitsland.

Ja ik denk het ook! Thanks

gekocht! Dankjewel voor de tip jongens!

Me too :innocent:
en nu moeten er van de kapitein wel 2 andere horloges vertrekkenā€¦

1 like

Met heel veel moeite heb ik me kunnen inhouden voor de ML, hij zat al in het mandje. Tijdens het pakken van de creditcard kwam ik tot het besef dat ik bezig ben met een grote verbouwing en uiteindelijk een speedy als volgend horloge wil. Maar die aanbieding, bizar!

Ik heb hem gisteren ook besteld. Verzending is graties en lijkt inderdaad vanuit Deutschland verzonden te worden.
Bedankt voor de tip!:slight_smile:

@BobT hoe lang heb je de Pontos gedragen en bevalt hij je nu niet meer dat je hem wil verkopen ?
Je zal er toch nog wel een goede prijs voor kunnen krijgen?