Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

@Skyjack nogmaals dank voor de tip!:slight_smile:

1 like

Tja, verstand wint het hier.:grin:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Wat is daarmee, Early?

@Windhund
Kun je zeggen of je een stalen/rubber/lederen band erbij had?
Ikzelf heb die met de zwarte lederen"nato?" besteld maar had misschien toch liever die rubberenbandā€¦
Ik vind het een mooi horloge en was toch al van plan een supercompressorstijl horloge aan te schaffen. Dacht eerst gewoon wat goedkopers aan te schaffe maar dit leek me wel een heel mooi aanbod.

1 like

Zie hierboven: stalen band topkwaliteit, maar in totaal iets te zwaar voor mij. Het geheel begon wat te trillen als ik over een bepaald kasseistrookje fietste.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Hahahaaa

Sowieso weet je de beweegredenen van ML niet. Zou ML nog een winst gevend bedrijf zijn als ze al hun horloges met 70% zouden afprijzen? Of doen ze dit als het ware als een marketing stunt? Is het een oud model waarvan ze de update gaan uitbrengen?

1 like

Inderdaad. Ik ruim maar zeldzaam wat op in de winkel. Maakt me die ene keer dan gelijk een prutsbedrijf?

Echt 'n bijzonder typische mening.

2 likes

ben ik van het padje af?

Ja.

3 likes

Al met al een geslaagde actie denk ik. We hebben het hier nu over ML. Op facebook zag ik het ook al een paar keer voorbij komen. Binnenkort ook meer wrist shots van mensen met hun NA. Veel publicteit en geslaagde actie dus :grin:

4 likes

Lekker kopen wat men mooi vind. Misschien hebben ze t reclame maken afgeschaft bij ML of is het juist een marketing stunt ā€¦ er wordt hier immers al aardig over gepraat op t momentšŸ˜‰. Wel Ć©Ć©n van de mooiste ML modellen te koop btw. Shit, mā€™n budget is op.

Ik heb even je website (https://denarcist.nl) bekeken @Early. Maakte een hoop duidelijk. Sterkte.

3 likes

We zijn weer aardig gefrustreerd op zondagā€¦ :fist_right:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Kom op, ben je nog dronken van gisteravond, of zo.

En het was nog lang gezellig op het Horlogeforum.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

tja, wat is een goede prijs.

Heb de Pontos S diver eerder gehad, weggedaan, spijt gehad, terug gekocht, spijt dat ik hem heb teruggekocht.
Prachtige klok, toch mis ik iets. Geen idee wat. Kwaliteit is super, prijs/kwaliteit helemaal, mooie uitstraling a la de Longines Legend Diver, maar mijn hang naar wat nieuws is groter.
Vandaar dat ie weg magā€¦

1 like