Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

De Hamilton die ik had was een van de meest tegenvallende horloges. Zo heeft ieder zn ding en zijn er ook mensen die ML mooi vinden.

3 likes

Als je echt lollig wil zijn, koop je de Pontos, wacht tot de actie over is, en biedt hem dan voor 1.300 aan als nieuw nog in de stickers. Kun je lachen hoe het halve forum ontploft. :joy::joy::joy::joy::joy:

11 likes

Tsjaā€¦ zo zit de wereld in zn geheel toch in elkaar. We betalen met zn allen mee aan de marketing van merken, en zelfs Primark doet t met periodes voor de helft van de helft. Ze zullen er bij ML wellicht over nagedacht hebbenā€¦ Negative reclame is ook reclamešŸ˜‰

Ja daarom heb ik er ook 3 besteld. :yum:

Afgelopen donderdag was dat nog een koopje :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het was niet persoonlijk naar jou, maar gewoon in het algemeen,. Veel HF leden worden boos als iemand zoiets doet.

1 like

Linkjes plaatsen wordt langzamerhand gevaarlijk hierā€¦:wink:

Het wordt link

3 likes

Hoi early,

Ik zie dat je al een uur dit topic aan het voldrammen bent over je stelling. Je punt is gemaakt. Geef de vrouw een beurt, ga naar buiten of ga je website beherenā€¦ Maar laat het liggen. No offence, je maakt niet echt een goede sier zo, en komt op mij over als een rare snuiter.

Groetjes, Dennis

12 likes

Oh sorry, ik ga al. Ik dacht dat ik op het Horlogedeal topic geklikt had, maar hier is een kinderfeestje aan de gang zie ik.

7 likes

https://m.miniinthebox.com/nl/analoog-kwartshorloge-voor-heren-zwart-_p361233.html?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_6920|2_25607&country_code=nl&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&adword_mt=&adword_ct=202539916695&adword_kw=&adword_pos=1o17&adword_pl=&adword_net=g&adword_tar=&adw_src_id=23901035451_866085769_44404757660_pla-331041554057&gclid=Cj0KCQiA6enQBRDUARIsAGs1YQhhPJUnB-2DoZT0FcUyoXVQsR2rDKzgm4ZUXtXGClcvJ57lAGuFwwIaAm8TEALw_wcB

Geen mooie aanbieding maar in elk geval weer on-topic

3 likes

70% korting is wel veel. Als ik in deze prijscategorie zou shoppen, had ik geen 2x geaarzeld. Wat een prachtig ding!

Evengoed heb ik je even gevlagd, @Early, je gehele houding vind ik respectloos en provocerend. Kom er maar in, mods.

10 likes

https://shop.mauricelacroix.com/en/all-timepieces

ML heeft 153 modellen op zijn/haar site staan. 4 ( VIER !!!) modellen zijn in de ultra aanbieding.

Ik koop dan liever bij die onbetrouwbare ML een van die koopjes dan bij een zeurpiet.

2 likes

@Early ā€¦ga lekker je hond uitlaten.
Doei :raised_hand_with_fingers_splayed:

Ik ook Ed scheeld me weer een ritje naar Roermond,
Ik kijk al uit naar de reacties als ze in het blauwe gedeelte komen :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Een voor op leer, een op rubber en een op staal?

1 like

Narcisten zien dat niet van zichzelf.

@Early , gooi de handdoek in de ringā€¦
Je bent echt een klassieke narcistā€¦

2 likes

Nee gewoon puur voor de handelšŸ’Ŗ

Oke, kijken hoe lang het duurt voordat je dan weer je account wil verwijderen :joy: