Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Dat zou natuurlijk financieel heel onverstandig zijn, Ik hoef deze kerst eindelijk voor het eerst niet te gourmetten…

Zeker, want dan moet je ook met je SKX en nato banden handel stoppen

https://www.google.nl/search?q=arguing+internet+paralympics&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjKloCKlNzXAhULyKQKHUGxC8wQ_AUIEigB&biw=414&bih=622#imgrc=_ftoMMrxGiVEHM:

2 likes

Nou, de mods kunnen weer 50 reacties opruimen. En bedankt hé @Early.
Of hij een narcist is weer ik niet maar hij loopt gewoon te trollen. Kom er maar in met die ban.

A person whose sole purpose in life is to seek out people to argue with on the internet over extremely trivial issues. Such arguments can happen on blogs, Facebook, Myspace and a host of others.
The best thing you can do to fight an internet troll is to not answer…or report them.
“God, Jeromy won’t stop posting about Larry’s bad spelling in that conversation.”

“Yeah, I know, what an Internet Troll.”

4 likes

Allemachtig, zit ik hier op Wichelroedeforum.nl ?

5 likes

Verdomd, ik vlieg er dan weer in. Je hebt gelijk.

Misschien moet je Jur, Of een andere Mod laten vragen of ik weer eens wat facturen wil door mailen,… :smirk:

Je heb geen idee waar je over praat. :laughing: Al denk je dat wel natuurlijk. Misschien moet je zelf eens wat Ebay betalingen door mailen naar een moderator voor je verkapte ebay handeltje? Kijk eens bij je geopende topics. Je bent er zelf ook niet erg vies van…

Moderators hebben mij al zovaak tegen het licht gehouden dat ik met de kerst nog wel kan nagloeien, Misschien zouden ze dat ook eens bij jouw kunnen doen. En misschien draai je idd wel verlies. Dat kan ik niet weten, Maar dat kan je van mij ook niet weten. Alleen suggereren. En zelfs met de Certina van Roermond zit je er naast :innocent:

1 like

Haha jij loopt er hier over op te scheppen en zegt dat je uitkijkt naar de reacties dus reageer ik. Leuk toch, een beetje gekkigheid :grinning:?

Je impliceert hier in ieder geval wel dat je winst maakt.

1 like

Denk je niet dat ik het er gewoon om doe, Om zoeits te zeggen?
Beetje provoceren.

Ik dacht dat jij discussies over jouw verkoop praktijken niet fijn vond. Als de mods het prima vinden heb ik daar verder niks over te zeggen meer.

1 like

6 likes

Ik vind het niet fijn om continu door een vaste groep gejend te worden of continu pesterijtjes te ontvangen. Mensen mogen heus wel commentaar hebben op mij.

1 like

On topic… Eglobal 9 euro korting bij +300€ besteding

GIVETHANKS

Gr de bonnetjes spaarder van Hf

2 likes

https://watch2day.nl/deal/22842/seiko-5-sports-automatic-snzf17k1

3 likes

Ik vind het raar! Dit is een zwaktebod! Een merk dat zo veel korting geeft neem ik niet serieus! Iedereen die dit koopt is een narcist die zich om de tuin laat leiden door marketing!

5 likes

3 likes

Ik was gisteren al getuige van een bitch fight in een ander topic (die terecht geheel verdwenen is), kom ik wéér in eentje terecht! Dames, steek toch buiten de vuurkorf aan en neem er ééntje op het leven.

5 likes

Bandje in de Sale van https://www.watchgecko.com
En code postcard.

Volgens mij 13euro voor betaald incl verzenden

Bijzonder mooi bandje voor dat geld.

@koekoek
Als je het over de duivel heb! :grin:

2 likes

Dit topic is tijdelijk gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep

Alsof er niets gebeurd is (bijna dan)