Denk je niet dat ik het er gewoon om doe, Om zoeits te zeggen?
Beetje provoceren.
Ik dacht dat jij discussies over jouw verkoop praktijken niet fijn vond. Als de mods het prima vinden heb ik daar verder niks over te zeggen meer.
Ik vind het niet fijn om continu door een vaste groep gejend te worden of continu pesterijtjes te ontvangen. Mensen mogen heus wel commentaar hebben op mij.
On topic… Eglobal 9 euro korting bij +300€ besteding
GIVETHANKS
Gr de bonnetjes spaarder van Hf
Ik vind het raar! Dit is een zwaktebod! Een merk dat zo veel korting geeft neem ik niet serieus! Iedereen die dit koopt is een narcist die zich om de tuin laat leiden door marketing!

Ik was gisteren al getuige van een bitch fight in een ander topic (die terecht geheel verdwenen is), kom ik wéér in eentje terecht! Dames, steek toch buiten de vuurkorf aan en neem er ééntje op het leven.
Bandje in de Sale van https://www.watchgecko.com
En code postcard.
Volgens mij 13euro voor betaald incl verzenden
Bijzonder mooi bandje voor dat geld.
@koekoek
Als je het over de duivel heb! 
Dit topic is tijdelijk gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep
Alsof er niets gebeurd is (bijna dan)
And now for something completely different 
Bieden op Catawiki gaat dus net als op MP met de handrem flink aangetrokken. Dit lijkt me een heel mooi klokje voor deze prijs (De vertaling is zowiezo al heerlijk om te lezen : Verchroomde geval met duw terug (chrome case with push back?)
31mm is natuurllijk wel erg klein. Dat zal zeker de prijs drukken.
Tuurlijk KK - maar blijft verbazen hoe Oris in die periode fantastische prestaties wist te behalen met heel simpele - 7 steens - uurwerkjes, tot chronometer kwalificatie toe.
En ook lang niet iedereen hoeft zo nodig een keukenklok aan zijn pols, en over een paar jaar is dat weer totaal ‘uit’ en moeten we weer aan een andere tic van de marketinggoeroe’s.
Seiko SRP675k1 voor 132
Dit is voor mij de ultieme dresser qua formaat en ontwerp. Ik heb er echter te weinig verstand van om te oordelen of dit een goede koop is (is ermee gesjoemeld? + een service zal niet goedkoop zijn). Daarom laat ik hem liggen. Wellicht is er hier iemand blij mee!
Niet duur dit lijkt me 
Niet echt een deal, maar je komt het niet vaak tegen. Mooie vintage Rolex, van de vader van de winkeleigenaar geweest.