och is toch best aardig klokje. En die gesneden V en VII zie je ook bij zeer populaire merken als Breitling, Seiko en Omega - weinig of geen commentaar daarop…En voor het Chinese uurwerkje zou ik ze natuurlijk even moeten checken 
Als je € 120.000 voordeel wilt scoren, moet je als de wiedeweerga naar HourPassion op de Designer Outlet te Roermond. Die had 2 Rado’s liggen met rechthoekig geslepen diamanten op de dial, nu van € 199.000 voor slechts € 79.000.
Noot: er stond geen rij 
Ik kan er online geen enkel plaatje van vinden, helaas.
Een Seiko Pulsator 6139 chrono, ook nog een net even ander model kast - en niemand lijkt het interessant te vinden…???
Thnx voor de tip
Tringeling, een bijna verzopen DHL mijnheer aan de deur, met het lang temoet geziene pakketje, altijd spannend, zeker als je in een vlaag van hebberigheid een horloge hebt gekocht dat je nog nooit in het "eggie "hebt gezien.
Moet zeggen: een hele bonk degelijkheid, daar kun je in een straatgevecht serieuze schade mee aanrichten. waterdicht tot 600 meter, geen idee wat voor uurwerk ze gebruiken, maar dat zal wel ook goed zitten. Prachtig uitgevoerde wijzerplaat, zonder toeters en bellen, maar ook niet helemaal minimalistisch, zeer soepele leren band, en een lume die in de halfschaduw al aanfloept. Waar de bovenste knop voor dient is mij nog niet duidelijk. Topic starter, bedankt voor de tip!
Hij is nou toch ook niet bepaald goedkoop? En uit een obscuur land wat de prijs drukt.
Heel erg mooi Hendrik! En voor een heel erg goede deal👍🏻
Mooi, algoe ik de deal gemist heb. Staat al lang op de wishlist maar budget voor dit jaar is op 
Oh dat is het dus, vandaar dat we hier in Nederland zoveel koopjes hebben
Weer wat van je commentaar geleerd…
Koekoek! 
Mocht iemand toch helemaal enthousiast zijn geworden van die fraaie Maurice Lacroix Ponton?!?! - Er lijkt er nog één in de UK te koop te zijn voor 600 pond -
En met de gunstige koers nu goed te doen!
http://www.uhren-schwakenberg.de/uhren/
40 % korting op Hamilton, Laco en Davosa.
(afgelopen maandag geweest om mijn Oris weer op te halen)
haha
Inmiddels denk ik dat wel te weten n.l. de Sellita SW 200 !
Maar w.t.f. …
bovenste knop is om de interne bezel te draaien!
Nope, is voor de stopwatchfunctie.
Certina Sport DS Furious Chrono voor 249,-
https://www.uhrenlounge.de/shop/certina-sport-ds-furious-chrono-c0114172103700-p-0C0C4C0D4A.html
Edje 1 heeft gelijk! 
Dan geef ik mijn ongelijk graag toe![quote=“hendrik, post:751, topic:70256, full:true”]
Edje 1 heeft gelijk! 
[/quote]