Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Opzicht niet verkeerd behalve dat de kroon niet goed aansluit, de romeinse cijfers op 5 en 7 uur zijn gehalveerd en er een Chinees uurwerkje inzit van ongeveer een halve centimeter groot.

1 like

Ik denk dat dit de uitgetrokken positie van de kroon is. Zie je wel vaker op fotos.

1 like

Bah! Ik houd niet van gmtā€™s Zonder daadwerkelijke complicatie.

Dit is toch een complicatie? De binnenring draai je naar de urenwijzer op de stad waar je bent en zo lees je op de ring af hoe laat het in andere steden is.

Een ring hoort bij mij niet tot een complicatie.

Het ziet er in mijn ogen juist weer gecompliceerd uit.:wink:

In deze uitvoering is het wel een complicatie. Zeer fraai, maar niet om te bezitten. dit soort horloges herinneren me alleen maar aan het zicht dat achteruit gaat naarmate de jaren verstrijken.

Deze schoonheid liet ik om die reden een paar jaar geleden al gaan.

1 like

Eens iets heel anders?

2 likes

och is toch best aardig klokje. En die gesneden V en VII zie je ook bij zeer populaire merken als Breitling, Seiko en Omega - weinig of geen commentaar daaropā€¦En voor het Chinese uurwerkje zou ik ze natuurlijk even moeten checken :smiling_imp:

2 likes

Als je ā‚¬ 120.000 voordeel wilt scoren, moet je als de wiedeweerga naar HourPassion op de Designer Outlet te Roermond. Die had 2 Radoā€™s liggen met rechthoekig geslepen diamanten op de dial, nu van ā‚¬ 199.000 voor slechts ā‚¬ 79.000.
Noot: er stond geen rij :wink:

Ik kan er online geen enkel plaatje van vinden, helaas.

5 likes

Een Seiko Pulsator 6139 chrono, ook nog een net even ander model kast - en niemand lijkt het interessant te vindenā€¦???

Thnx voor de tip

Tringeling, een bijna verzopen DHL mijnheer aan de deur, met het lang temoet geziene pakketje, altijd spannend, zeker als je in een vlaag van hebberigheid een horloge hebt gekocht dat je nog nooit in het "eggie "hebt gezien.:innocent:

Moet zeggen: een hele bonk degelijkheid, daar kun je in een straatgevecht serieuze schade mee aanrichten. waterdicht tot 600 meter, geen idee wat voor uurwerk ze gebruiken, maar dat zal wel ook goed zitten. Prachtig uitgevoerde wijzerplaat, zonder toeters en bellen, maar ook niet helemaal minimalistisch, zeer soepele leren band, en een lume die in de halfschaduw al aanfloept. Waar de bovenste knop voor dient is mij nog niet duidelijk. Topic starter, bedankt voor de tip!

16 likes

Hij is nou toch ook niet bepaald goedkoop? En uit een obscuur land wat de prijs drukt.

Heel erg mooi Hendrik! En voor een heel erg goede dealšŸ‘šŸ»

1 like

Mooi, algoe ik de deal gemist heb. Staat al lang op de wishlist maar budget voor dit jaar is op :grin:

Oh dat is het dus, vandaar dat we hier in Nederland zoveel koopjes hebben :wink: Weer wat van je commentaar geleerdā€¦

1 like

Koekoek! :grinning:

Mocht iemand toch helemaal enthousiast zijn geworden van die fraaie Maurice Lacroix Ponton?!?! - Er lijkt er nog Ć©Ć©n in de UK te koop te zijn voor 600 pond -

1 like

En met de gunstige koers nu goed te doen!

1 like