Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

http://www.uhren-schwakenberg.de/uhren/

40 % korting op Hamilton, Laco en Davosa.

(afgelopen maandag geweest om mijn Oris weer op te halen)

haha

1 like

Inmiddels denk ik dat wel te weten n.l. de Sellita SW 200 !
Maar w.t.f. …:innocent:

3 likes

bovenste knop is om de interne bezel te draaien!

1 like

Nope, is voor de stopwatchfunctie.

Certina Sport DS Furious Chrono voor 249,-

https://www.uhrenlounge.de/shop/certina-sport-ds-furious-chrono-c0114172103700-p-0C0C4C0D4A.html

1 like

Edje 1 heeft gelijk! :slight_smile:

Dan geef ik mijn ongelijk graag toe![quote=“hendrik, post:751, topic:70256, full:true”]
Edje 1 heeft gelijk! :slight_smile:
[/quote]

1 like

Wat was de uitverkoop ook alweer? :flushed:

Zie er al meerdere op MP…voor bijna dit bedrag. Haha… (al is 1 aanbieder wel eerlijk) …[quote=“marijn, post:569, topic:70256”]
Als je echt lollig wil zijn, koop je de Pontos, wacht tot de actie over is, en biedt hem dan voor 1.300 aan als nieuw nog in de stickers. Kun je lachen hoe het halve forum ontploft. :joy::joy::joy::joy::joy:
[/quote]

Zie ze ook staan ja. Aan de andere kant is 1300 euro voor zo’n horloge natuurlijk nog steeds een schijntje. Denk dat we ons rotschrikken als we zien wat de prijzen over een jaartje gaan doen…maar goed blijft speculeren. Ik zelf heb er overigens geen moeite mee. Leven in een vrij land met dito economie. Als mensen denken dat er wat marge opzit (waar ze denk ik gelijk in hebben) laat ze lekker. Niemand verplicht niemand ze ook daadwerkelijk te kopen en als er iemand is die er 1300 voor wil neertellen zijn er alleen maar winnaars.

3 likes

Iedereen moet ook lekker doen wat ze niet kunnen laten. ben gewoon erg benieuwd naar de toenmalige prijs. Gewoon nieuwsgierig dus…

1 like

En ook dat mag:)

1 like

897

1 like

Geen geld! :slight_smile:

1 like

Gespot! moet natuurlijk een fikse KORTING op zitten…:joy_cat:

1 like

Voor mp vind ik het prima mogen. Omdat in de forumregels staat dat handel niet is toegestaan heb ik er dan wat meer moeite mee wanneer dergelijke horloges in de stickers worden aangeboden met een marge van een paar honderd euro.

3 likes

Ja…kan ik weinig tegenin brengen

Dank!

1 like

en daarmee kan je je duik in minuten meten! of bijvoorbeeld als eierwekker gebruiken

Hoezo? Je hebt gelijk namelijk