Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Er staat er in het blauwe deel eentje te koop.

Gr. Marc

1 like

:joy:

Mooi werk. En ja eens. Ik ben ook niet dol op vintage, rammelbakken en alle gebreken die erbij horen maar vind ze simpelweg mooier.

Een mooie combi zou de Ginault Ocean Rover zijn. Zij begrepen wel dat je slanke lugs moet houden met een gave brush en mooie facetten, top dus.

Oh ik maak iedereen zoooo boos

10 likes

@Rafke7, @Schoen, @Ctsvb, @Timjorek

Bij deze wat ‘slechte’ foto’s van hun aanbod…

!
image|375x500

7 likes

Thanks! Die grijze is mooi!

3 likes

Zag ik. Ook mooi! Geen idee wat de list price is, maar ik gok dat ik dan met die 50% goedkoper uit zou zijn. Aan de andere kant, op en neer naar Brugge is ook geen hobby.

1 like

Net ff een brug te ver :wink:

1 like

Hele goedkope automatische Orients op W2D vandaag: https://watch2day.nl/deal/26938/orient-automatics

Op Chrono24 nieuwprijs zo’n €1390

Gr. Marc

1 like

Ach je kan altijd even bellen. Dan vraag je om een reservering, doe je een aanbetaling en neem je in het weekend de missus en kids mee in je V40 business line :sunglasses:

Brugge is een leuke stad om te zien en te overnachten. Ben je alsnog goedkoper uit dan bij die in het blauwe gedeelte denk ik :zipper_mouth_face:

1 like

Ik ben in staat om morgen in de auto te stappen… :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Is vanmiddag al gebeurd, vrees ik :grimacing::innocent:

1 like

Hoho! Zo voorspelbaar ben ik nou ook weer niet. Straks ga je nog beweren dat ik in een Mégane rijd.

Nee, ik pas. Een stedentrip met de hele roedel is geen doen. Een halfje bruin halen is vaak al een mini survival. En als ik tijdens kantooruren moet gaan rijden wordt de junghans alsnog duur. Ik doe het nog wel even met de moderne GMT. Sorry Han! Ik zal om het goed te maken de datejust een dezer dagen weer eens om doen.

1 like

Teleurgesteld, zo ongelofelijk teleurgesteld…

2 likes

Man man man wat zijn deze lelijk :joy::no_mouth:

1 like

Woei…wat zou die NU kosten daar ?

Word wel eens vaker gezocht : de Seiko SNXJ89

https://uhrforum.de/seiko-snxj89-day-date-stahl-mit-riffelluenette-neu-in-ovp-t351469

1 like

@Klokkengek, hoe is je Duits?!

1 like

Kan wel een lijntje uitgooien als je wilt?

1 like

Thanks, maar ik hoef hem zelf niet.

Zou er nog eentje modden voor @klokkengek wanneer we er één gevonden hebben. Maar het is 21:00 geweest, waarschijnlijk ligt hij al knock-out op de bank met die fles malt whisky naast hem :champagne: :smile:

4 likes

Ging om 18.00 al aan de whisky inderdaad :+1::joy:

1 like