Mooie reclamestunt. Iedereen vlijtig aan het registreren. Uhforum en HF zorgen voor extra naambekendheid.
Ik had er ook wel een 007 willen bestellen.
Mooie reclamestunt. Iedereen vlijtig aan het registreren. Uhforum en HF zorgen voor extra naambekendheid.
Ik had er ook wel een 007 willen bestellen.
Ben benieuwd of degene die besteld hebben 'm ook werkelijk geleverd krijgen voor dat geld.
Best leuke drops op massdrop!
Seiko “Fifty Fathoms” SNZH
Oris Artelier Regulareur
Nope. De eerste bestellingen zijn al gestorneerd.
Geen horloge maar een leuke Omega SMP James Bond poster
http://link.marktplaats.nl/m1282579646?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Voor wie zijn vakantiegeld aan iets anders wil besteden:
Jammer van die hoge verzendkosten.
Zo’n bedrag voor dat lelijke ding. Never!
Niet gedragen…
Fraaie 168.005 met recente service. Wat patina op de wijzers maar verder volgens mij in topstaat. Ook amper gepolijst als ik het goed zie. Maar hoort er wel een octagon-kroon op?
Ja, sterker nog… er moet een decagonale (niet octogonale) kroon op.
Ah, my bad. Daarom heb ik er dus nog geen gekocht
eerst maar eens onderzoek doen.
Deze klopt dus gewoon. 
Bestaan er geen deals meer?
Dit lijkt me anders een koopje:
Ik zou wel even referenties van verkoper en originaliteit van horloge checken 
Nog bedankt Skyjack voor het reageren in mijn naam. Uiteindelijk is mijn account toch geaccepteerd en had ik de mogelijkheid verkoper zelf een bericht te sturen.
Ben er even ingedoken en 99% zeker dat deze meneer een scammer is. Horloge is echt maar onder een vorige naam stuurde hij al eerder gewoon niks op na transactie. Heb mijn bevindingen, met een nieuw account op omegaforums, daar ook gedeeld.
Too good to be true
Kijk dat is onderzoek waar we iets aan hebben. Je doet je naam eer aan ‘Specter’ 
Weliswaar geen horloge maar wel originele Omega meuk en dan is 7,50 euro voor een pennetje een koopje.
Oh ja, tijdje niet actief geweest op dit forum maar het ging weer een beetje jeuken…
Dikke knoepert, niet mijn ding maar jeetje 
-wis-