Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Bestaan er geen deals meer?

Dit lijkt me anders een koopje:

https://omegaforums.net/threads/full-set-omega-seamaster-planet-ocean-chronograph-new-model-xl-size.78276/

Ik zou wel even referenties van verkoper en originaliteit van horloge checken :roll_eyes:

1 like

Nog bedankt Skyjack voor het reageren in mijn naam. Uiteindelijk is mijn account toch geaccepteerd en had ik de mogelijkheid verkoper zelf een bericht te sturen.

Ben er even ingedoken en 99% zeker dat deze meneer een scammer is. Horloge is echt maar onder een vorige naam stuurde hij al eerder gewoon niks op na transactie. Heb mijn bevindingen, met een nieuw account op omegaforums, daar ook gedeeld.

Too good to be true

3 likes

Kijk dat is onderzoek waar we iets aan hebben. Je doet je naam eer aan ‘Specter’ :wink:

1 like

Meistersinger Adhaesio met een 2893-2 automaat voor 1799 dollar op Massdrop

1 like

Weliswaar geen horloge maar wel originele Omega meuk en dan is 7,50 euro voor een pennetje een koopje.

Oh ja, tijdje niet actief geweest op dit forum maar het ging weer een beetje jeuken


1 like

Dikke knoepert, niet mijn ding maar jeetje :fire:

1 like

-wis- :no_mouth:

Lijkt me duidelijk, staat bovendien 7750 in de tekst.

1 like

leuk en niet duur lijkt me.

2 likes

Voor de haq liefhebbers hier

1 like

Was hier niet iemand opzoek naar zo’n model? :thinking:

Iemand een nieuwe Sinn nodig?

1 like

HA! Ik heb een vriend waar ik al een tijd graag een Junghans voor wil kopen (helemaal zijn stijl) maar ik vind het altijd net te duur om zo maar als cadeau te geven. Dan is dit interessant!

T is alleen al een reactie van april 2018
 als dezelfde horloges nog in de etalage liggen nu dan denk ik dat het inmiddels faillissementsverkoop heet.

Ha, niet opgelet.

Hudson’s Bay Leiden. Helaas zie ik het prijskaartje niet en ben ik te verlegen om uitgebreid te informeren naar iets waarvan ik weet dat ik het zelf niet ga kopen. Ik ben niet thuis in de duikers maar het lijkt mij het soort Seiko duikertje met seventies lugs dat op het forum wel populair is? “Mini turtle”?

Sorry als ik een waardeloze deal deel. :slight_smile: Ik neem liever het risico een slechte deal te delen dan jullie een goede deal te onthouden. :wink: De geĂŻnteresseerden kunnen zelf wel inschatten of het het waard is of niet.

11 likes

Gewoon lekker delen! Ik heb al van meerdere deals gebruik gemaakt waar mensen mij op het forum op hebben gewezen. Laat mensen maar zelf bepalen of ze het wat vinden!

Mensen zeggen altijd “wacht op een goede aanbieding” maar zonder hulp is dat vaak verdraaid lastig.

4 likes

Dat is precies wat ik dacht. :slight_smile:

Op deze Tissots 30% korting bij Juwelier Simons in Oosterwolde Fr.
Dus de titanium T-Touch van 1075 voor 750 euro. De andere waren PR100’s en 2 dames modellen.

2 likes

Seiko SRP527j (SARY055, internationale versie)
€ 200,00

De verkoper heeft in een bericht aan mij aangegeven dit horloge te willen verkopen voor €100. Echter heeft hij geen aankoop- of garantiebewijs en originele doos. Ik woon te ver weg om langs te gaan voor deze super deal (als het horloge echt blijkt), dus iemand anders kan hier zijn / haar slag slaan.