Ik merk stiekem dat ik tijdens mijn horlogezoektochten regelmatig op een vrouwenhorloge stuit die toch wel erg scherp geprijsd is.
Daarnaast zie ik wel eens topics langskomen over zoekopdrachten voor de vrouw maar dan ben ik vaak alweer vergeten wat ik zelf gezien had.
Vandaar dit topic, voor als je je horlogegeld toch liever even aan jezelf besteedt maar je 'm iemand van het forum niet wil onthouden.
Ik zal uiteraard zelf aftrappen:
Zenith Star Diamond 33mm
Recent model, Manufactuur automaat die mooi bewerkt is en te zien door zichtbodem.
Kleine diamanten als indices en twee jaar garantie bij een horlogehandelaar met goede recensies.
1200 euro, eerstvolgende model op Chrono24 kost 2655 en is buiten de EU.
Retail: 4800 euro, ter referentie grijs bij bijvoorbeeld Montredo: €3829,-
Dames maak je eerder blij met een horloge van een mode of juweliers merk, voor hen spreekt in het algemeen een merk als Cartier, Bulgari of Hermés meer tot de verbeelding dan bijvoorbeeld Omega of Breitling bij mannen. Rolex is hierop denk ik de eenzame uitzondering.
Eens. Een geel gouden Cartier Tank is altijd al een guilty pleasure geweest voor mij, zou toch wel ideaal zijn als ik mijn vriendin een Tank kan geven en ‘m zelf af en toe kan dragen (wel een groter model, anders wordt het mij ook iets te vrouwelijk).