Horlogediefstal in de media. (Ongoing topic)

Exact

Een bericht uit januari 2017?
En dat is relevant voor nu?

En ziedaar de reden dat dit off topic hoort te zijn. Misschien moet dit topic überhaupt niet bestaan.

Want ja, als jij over de Post Online begint gaat iemand zeggen dat je inderdaad van tendentieus geleuter lijkt te houden, een stereotiepe rechtse krotenkoker bent en eens van je complot-gereutel af moet. Jij gaat counteren dat dat linkse gespuis maar wakker moet worden, dat ze op moeten houden met theedrinken en dat ze sowieso hypocriet zijn omdat ze links lullen maar rechts vullen.

Vanaf dat vertrekpunt onstaat een doodsaai moddergevecht wat eindigt in een ordinaire fittie waarbij een moderator langs komt om het naar off-topic te verplaatsen en en passant alle onwelvoeglijkheden uit het topic wist.

etc etc etc.

giphy

En niets hiervan gaat daadwerkelijk over algemene horlogepraat. Weet je wat? Ik doe het wel even.

7 likes

Dan is een MN strap wel handig want die krijg je echt niet zomaar ongemarkt van iemands pols af!
Hoewel…het is een soort BH-sluiting om open te doen, dus bepaalde skills komen dan wel van pas :wink:

3 likes

Ben zelf een keer ā€˜s nachts besprongen op het Rokin. Gelukkig kon ik het op een lopen zetten met de 16610LV nog om de pols. Ik pak tegenwoordig als het laat wordt sowieso de fiets of een Uber. En het centrum heb je tegenwoordig toch niet veel meer te zoeken :wink:

Is van vroegaaaaah.

1 like

Het lijkt er op dat we Engelse steden in rap tempo aan het volgen zijn.
Berovingen met geweld (messen, machetes, zuur, vuurwapens) zijn daar aan de orde van de dag. Favoriete steekwapens zijn zogenaamde zombie knives. Google maar eens, dan blijf je fijn in NL.
Het aantal steekpartijen is ongelooflijk, eigenlijk zou er voor sommige steden een negatief reisadvies moeten komen van BuZa.

Ik blijf maar lekker in het veilige Grunn wonen.

1 like

Kwetsbaar vaasje, Nederland…

2 likes

Je hebt helemaal gelijk… Off Topic, Sorry… :kissing_smiling_eyes:

1 like

Klopt. In wat minder fraaie Brusselse buurten zorg ik ook altijd voor dat mijn Speedy netjes onder mijn jas verscholen blijft. Moet me dan wel bedwingen om het uur niet te checken :slight_smile:

1 like