Horlogedokter In Rotterdam

Heeft iemand ervaring met de horlogedokter uit Rotterdam?

Nee, maar kijk anders even in het ervaringen met horlogemakers deel vh forum :wink:

edit, verkeerd gelezen, dacht dat je er een zocht.Staat niet in het lijstje volgens mij…

Mijn beste,

Als je de “Horlogedokter” bedoeld die op de wekelijkse markt staat,
o.a. locatie Centrum en Alexanderpolder,
dan heb ik alleen maar weet van horlogebandjes, batterijtjes, en blinkende (quartz) horloges.

Ooit twee batterijtjes gekocht maar na enkele maanden was de fut er al uit. :persevere::persevere:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ik denk dat je Jeroen Kieven bedoelt? Hij verzorgt veelal de reparaties voor horloge.nl en is helemaal bezeten van alles wat met Swatch te maken heeft. Ook vaste verkoper op de Rikketik. Ik heb 2x naar tevredenheid een horloge bij hem gekocht. Aardige man en volgens mij een goede horlogemaker, al heb ik hier zelf nog geen ervaring mee. Momenteel wel moeilijk te bereiken ivm de zorg voor zijn zieke ouders. Succes en groeten.

Ik heb ervaring met de Horlogedokter op de Blaakmarkt.
Positieve ervaringen wel te verstaan.
Snelle batterijwissel . Goedkope horlogebandjes.
De horloges die er verkocht worden zijn niet geschikt voor Forumleden, hoewel ze ook de metalen SKMEI verkopen !

Maar, nu komt ie :
Een JDM Credor Pacifique gekocht uit Japan.
De (vaste) bracelet nèt te kort…
S ochtends ging het net, maar s middags te strak.
Overal gezocht. Zeker zes handelaren in Japan gemaild. Niks.
De Credor even een paar weekjes achtergelaten (werd van tevoren keurig gezegd) en toen kwam het verlossende bericht : bracelet met twee schakels verlengd. Kom m maar halen.
Het moet gezegd : keurig gedaan !
Alleen als je het weet zie je het. Ik ben zo blij !
Super gedaan. Super bedankt !

Credor time !

3 likes