Horlogedoos aanbieding

Misschien hebben mensen interesse in.

4 likes

Dank voor het delen Roel! :+1:

1 like

Dit riekt naar W2D-praktijken met die kortingen. Dat PU-leer lijkt wel verdacht veel op het PU-leer van mijn watchbox die me €13,00 incl. verzending kostte vanuit China :stuck_out_tongue:

Prima doos maar zo’n dealtje als hier wordt voorgesteld is het ook weer niet.

Ik wordt altijd wel een beetje flauw van die term PU leder. Polyurethaan is plastic. Plastic leder. Plastic staal. Plastic goud. Plastic diamant. Noem het gewoon plastic.
En €169.99 is een fantasieprijs, voor dat geld heb je een handgemaakte massief houten Rainer box:

Maar zo’n doosje is best leuk als je nog niets hebt hoor.

Niet alleen dat, het is zelfs wettelijk verboden om nep aanbiedingen te presenteren.
Bol, Blokker enz maken zich daar op extreme manier schuldig aan.

1 like

http://www.monsterwatches.nl/product/snzh60/

Nou Mafkees, je doet je naam eer aan hoor.
Want soms doet W2D zijn inkoop via Rob van Monsterwatches, vandaag de aanbieding van de goud kleurige SNZH60(K1) met 7s26 automaatje erin, op dezelfde pols met dezelfde trui van Robs foto van zijn eigen site.
Kam W2D dus maar niet zo af, Mafkees.

Haha, jij bent aandeelhouder? :smiley:

Open deur dit natuurlijk maar misschien bedoel ik alle Theorama’s etc. die van €2.500 naar €250 afgeprijsd worden. Misschien hé!

Hetzelfde kan overigens gezegd worden over de SKX’en die men vaak aanbiedt daar. Afgeprijsd van €300+ naar €170 voor een K-model, wat geen hele slechte deal is, maar deze ‘afprijzing’ is fictief en daarom slecht.

2 likes

Voor mij iig geen pluspunt.

4 likes

Link? Want ik vind het niet meteen terug en zit op 3G… Zou dus leuk uitkomen een linkje te hebben :grin:

1 like

Denk dat W2D betere service heeft dan monsterwatches :rofl: Heb niet zo een hoor pet op van het laatste…

1 like

Dat denk ik ook, AdHdBoogie.
:sunglasses: