Hhhhm, tjiep Tjainies meuk.
Ik heb zo ongeveer een maand geleden voor het eerst eens iets rechtstreeks uit Tjaina besteld. Ging prima en kwaliteit helemaal po*p. Prijs was er ook naar. Maar nu toch nog is wat dingen besteld om te zien wat het is. Kan me hooguit een paar tientjes kosten als het echt niks is. Digitaal schuifmaatje met kunststof bekken besteld. Lijkt mij het zelfde als ik hier in NL kan kopen maar nu €3,63 incl verzending.
Overigens zou ik deze doos al vanaf het plaatje hebben laten liggen Als het op het plaatje al niks lijkt zal het in het niet beter zijn. Maar goed, een goedkoop leermomentje
Laatst een demagnetiseermachine gekocht uit China. Technisch zo po*psimpel dat je verwacht dat ze dat niet kunnen verpunken. En het zal wel weer eens niet: netjes verpakt, maar het apparaatje was hartstikke dood door slechte productie.
Digitale schuifmaten van ali. Begin er alsjeblieft niet aan. Grootste crap die er is.
Youtube staat vol van slechte ervaring en bespaar je de centen. Ik heb er hier een (gekregen) die meet iedere 3 seconde een andere maat, zeer fascinerend.
Mijn sweetspot is 39-41mm; ik heb dunne kantoor-polsjes die alleen boven een toetsenbord hangen!
Vandaar dat ik jouw horloges echt kolossaal vind hahaha!
Conclusie: je hebt inderdaad polsen gelijk aan de takken van een gezonde eik!
Och je moet het wel in verhouding tot de prijs zien.
mijn kostte 20 euro en was zowaar heel.
het slotje zat er te los op (vastgemept) en er zaten drukpunten/deukjes/dimples in de zijkant die ik gladgeföhnd heb.
Wellicht dat je voor 150 euro wel ergens een superstrakke gepolitourde houten doos kunt krijgen die echt flawless is.
maar das dan dus wel honderenvijftig euronen…