Omdat ik niet alle doosjes op mijn nachtkastje wil moest er een horlogedoos komen.
Ik heb geen peperdure klokken en wil niet investeren in een dure doos. Ik heb nu op Ali express een cheapass Alu box gekocht. Nu maar afwachten of het überhaupt heel aankomt
Heeft er iemand ervaring met horlogedozen van Ali ?
Ik ben benieuwd ik moet zeggen dat ik nog geen negatieve ervaringen heb met Aliexpress en beschadigde spullen, wel met tegenvallende kwaliteit maar daar ga ik tijd van uit dan kan het alleen maar meevallen ;). Een keer gehad dat de hoes van een fototent wat rafels had, hier kreeg ik vervolgens een flinke cashback voor.
Als hij binnen is zal ik mijn ervaring en wat foto’s posten.
Hier sinds een paar weken in bezit van een via aliexpres bestelde horlogedoos voor 12 horloges. In mijn geval zeer degelijk verpakt en helemaal heel aangekomen. Glaasje (weliswaar dun, maar dikte zou niets toevoegen behalve gewicht) en alle hoeken puntgaaf in orde. Zou het zeker aanraden.
Ik heb wel twee of drie items gehad die niet helemaal in orde aankwamen, maar die lui zitten zo ongelooflijk strak op hun goede beoordeling dat alles zonder mokken wordt vervangen.
Het duurt meestal wel even, maar de service is altijd onberispelijk.
Inderdaad goede service. Ik heb een keer wat besteld duurde langer dan de gezegde levertijd. Toen geld teruggehaald even later kwam het besteld alsnog binnen
Hij is binnen. Ik moest een box hebben omdat anders mijn horloges steeds los rondslingerden
De box kwam onbeschadigd en goed verpakt aan na 10 dagen.
Kwaliteit is bagger. ik heb de horloge houders er uitgehaald en de horloges liggen nu los in de vakken. Ze liggen in ieder geval op een plek nu. En dat voor een paar euro
Deze zijn gemaakt van een buigbaar metaal maar vervormen slecht en alles zit dan schots en scheef nu kan ik de horloges er na het dragen zo in drukken zonder eerst het horloge om dat vormpje heen te wurmen. Kussen waren beter geweest