Dat heb je ook ooit moeten leren, dus als je Dat kan… kun je ook leren hoe hout te bewerken
Deksel heb ik al wel maar zit nog geen glas in. Dat is iets wat ik nog nooit gedaan heb. Maar in dit topic een hoop goede tips en tzt maar eens een plan maken hoe ik dat zal gaan maken. Een stuk beter al dan dat ze een beetje los op mijn bureau rond zwerven
@BadgeandBezel zelf ben ik nou ook niet heel handig. Wel heb ik al een paar van dit soort projecten gedaan en dan merk je dat het steeds beter gaat. Goed gereedschap helpt al een hele hoop.
Goed bezig, en je klokjes liggen lekker ruim in de doos; in de gekochte boxen die ik heb moet ik grote en kleine horloges om en om leggen anders past het niet.
als je een cirkelzaag hebt… is een “sponning” voor een plaatje glas of plexi zo gezaagd… glaslatjes ervoor een klaar… als je een mooie omlijsting kan vinden… dan kun je daar de glaslatten van maken, en het nog aan de buitenkant monteren… anders gewoon met rechthoekige latjes aan de binnenkant…
Ik ben de afgelopen tijd zelf ook maar aan de knutsel gegaan… er is geen doos te vinden waar horloges van 47mm niet op elkaar gepropt in liggen. Dus ik dacht, ik zet de kussentjes over in een zelf gemaakte box. Ik ben er niet helemaal tevreden over qua afwerking, maar de horloges hebben nu ademruimte. 6 cm breedte per horloge
Totale breedte van de doos 56.6 cm