Horlogedoos zonder harde kussens

Ik ben op zoek naar een horlogedoos(je). Ik had er al een waarbij de kussen echter een harde binnenkant hadden. Ik kreeg daardoor met geen mogelijkheid de sluiting van sommige horloges dicht waardoor ze niet normaal in de doos pasten. Weet iemand een horlogedoos die geen harde kussens heeft of waar horloges van mensen met een mini pols (16-17cm) in passen?

Als het alleen om de kussentjes gaat: je kunt eventueel op aliexpress ook losse zachte kussentjes bestellen.

2 likes

Eens. Deze Pelican case en kussentjes komen van ome Ali. Prima kwaliteit

3 likes

Linkje?

Koffer

Kussens

Graag gedaan!

2 likes

Rainer box?
afbeelding
Kussentjes zijn zacht en werken prima met polsomtrek 16,5-17,0

2 likes

Tnx! Dat is niet duur en lijkt precies hetzelfde te zijn.

1 like

Ja ik vind het zo een hele keurige oplossing. Zie ze kant en klaar te koop voor een factor drie, praktisch hetzelfde materiaal (als het al niet dezelfde zijn).

zachte kussentjes past altijd

Super gaaf ik ga ze ook bestellen :ok_hand: hoe heb je die kussen zo mooi uitgesneden

1 like

https://www.amazon.nl/dp/B07G437BH8/ref=pe_19967891_404437601_TE_item
Tevreden mee, 15.5 cm is mijn maat, kijk ook naar eens in het dunne polsen topic :slight_smile:

1 like

Stelt niets voor, zijn voorgesneden vakjes. Kwestie van goed tellen vooral

2 likes

Ik heb deze van Wolf. Erg zachte kussentjes. Ik heb ook kleine pilsjes en alles past prima!

4 likes

:beers:

10 likes

Je hebt 2 maten kussentjes, welke heb jij en wat (ik hoopte 't nooit te hoeven vragen :joy:) is je diameter pols…

Pols is 18/18,5
Kussentjes… Eh… even gekeken. De “BKL”

1 like

Inmiddels een horlogedoos gevonden! Kussentjes hadden aan de achterkant een kleine opening waar ik opvulmateriaal uit kon halen. Werkt perfect :grin:

1 like