Horlogedoosjes, Goedheid op HF

Betaald. En je hoeft er ook niet alleen doosjes van te kopen hè. :laughing: Wat jij je goed dunkt. :ok_hand: Voor het goede doel.

1 like

Nu stoppen hoor want anders wordt het te gek!
Anders kloppen de verhouding niet meer. Dan heb ik mega meer doosjes dan horloges. :grin:

Jullie blijven me verbazen!

6 likes

Koop je er een auto van om ze te vervoeren :joy:

10 likes

Oh gelukkig ik dacht al hoe, wat en waar.

2 likes

Het zou wat zijn. Ben blij met mijn betrouwbare occasion en voor de Belgen onder ons okkasie

1 like
2 likes

Mooi dat je dit doet Bill :+1:
Daarom ook een bijdrage overgemaakt.

3 likes

Gelukt Bill! Bedankt en veel succes met de administratie :joy:

2 likes

Gelukt! Veel succes met dit mooie initiatief :smile: :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

9 likes

Donatie gedaan! Succes met het bestellen en opslaan van de voorraad :sweat_smile:

1 like

De baas, lees:vrouw heeft me een zolderkamer toegewezen.
Nou dat gaat wel lukken om de doosjes op te bergen. Behang en latex staan klaar.

Laminaat gaan we ophalen en mijn lieve vrouw gaat dat leggen. Dat lukt me niet door een spieraandoening. Ik mag op een kruk zitten met de zaag op de workmate en braaf haar orders opvolgen.
De 4 vitrines via MP gehaald en mag/kan ik wel ophangen. De kast met de sint/pieten pakken komt er ook te staan en daar gaan de doosjes in, samen met het inpakpapier.
Ik heb van een HF LID ooit een mooie grote Seiko klok gekregen. Die krijgt een prominente plek. Pas heeft een lieve HF mijn Jubileum klok gerepareerd en ik heb een aantal oostblok wekkers. Dus daar ga ik wat planken voor ophangen.

Positief allemaal

8 likes

Done :+1:.
Veel plezier ermee :+1:.

2 likes

Bijdrage gedaan. Goed dat je om support vraagt @BroederBill

2 likes

Prachtig initiatief. Ik heb ook een kleine bijdrage geleverd.

2 likes

Ook vanuit Italië een bijdrage geleverd aan dit top initiatief! :hugs::pray:

2 likes

Top, ik doe mee met een tikkie :muscle:

2 likes

Kleine donatie gedaan voor dit mooi initiatief.

2 likes

Hulde @BroederBill En ik denk met die link dat het wat makkelijker is om even snel te doneren. Ik lees je topic Goedheid op hf altijd graag door met wat je allemaal voor elkaar krijgt om anderen te helpen. Maar ook wat anderen doneren in wat voor vorm dan ook. Ga vooral zo door.

2 likes

Hoi, wil je mij € 0,01 betalen voor Horloges-doosjes? Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!