Zoals jullie misschien weten doneren
jullie op HF regelmatig horloges richting bv. scholen, instellingen of zomaar iemand die een positief gebaar nodig heeft Goedheid op HF
Nu zit ik met het feit dat het net wat meer ‘af’ zou zijn als ik die horloges in een doosje kan aanbieden. Nu heb ik vele doosjes van mezelf gebruikt maar ik loop ertegenaan dat de merken niet overeen komen met de inhoud.
Zijn er mensen die doosjes hebben die bijvoorbeeld merkloos zijn? Ik koop op ome Ali regelmatig doosjes maar het tikt aardig aan en ik verkoop dan een horloge van mezelf om dat te bekostigen.
Dit is een voorbeeld van wat ze allemaal hebben
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€12,85 | 6 Stuks Horloge Opbergdoos Decor Stand Delicate Houder Draagbare Geschenkdozen Anti-Kras Case Display Plastic Man
Ik ben altijd voorzichtig met tikkies en geld enz. Liefst zou ik dan hebben dat mensen ze bestellen of zo, en mijn adres invullen als bezorgadres die ik je dan via DM stuur.
Ik hou het graag een beetje gescheiden. Misschien gek?
Ik koop eigenlijk vrijwel nooit op Ali en als ik er kijk, raak ik steeds weer in de war van het aantal aanbieders… Maar thanks en heb intussen wat gevonden, deze kunnen ook wat grotere horloges in. Vindt je het wat @BroederBill?
Hi Bill, ik help graag een eurootje of wat mee. Stuur me een DM met tikkie of iets dat ik namens jou kan bestellen, inclusief verzendgegevens. Naar eigen voorkeur invullen. Alles kan en mag. Initiatieven als dit verdienen steun!