Heel mooi gebaar Ralph!!
Mensen, ik denk dat we als HF al bijna 200 horloges verzameld hebben. Een groot deel is al de wijde wereld ingegaan.
Ik ben nu al een tijd zakjes/pakjes aan het maken voor sint/kerst.
Dus dat gaat goed komen. Ik moet nog 10 kg kwijt dan kan ik mijn Sint pak weer aan.
Ik heb tevens een moslim collega die ik af en toe wat meegeef om uit te delen.
Jullie zijn gaaf! En dat mag men best weten. Ik zie veel gun factor op het HF. en natuurlijk zijn er ook wat mensen die wat ‘zuurder’ zijn maar die hebben vaak ook gewoon een klein hartje.
Ik heb een paar mensen die anoniem doneren maar waarvan ik weet dat ze online stoer overkomen😆
Ik werd erop geattendeerd om mijn post hier ook te linkenHorlogedoosjes, Goedheid op HF
Kijk maar of je iets wil/kan betekenen?!
Bill
Sorry, ik moest ff gniffelen
Leuk om je stukje te lezen en tof dat jij de medemens weer helpt met wat jij hebt en krijgt. Ik word er blij van als jij weer een mooi verhaal post waarin je weer wat hebt kunnen weggeven. Ik zal eens in mn la rommelen, volgens mij heb ik nog wel wat liggen dat ik zelf niet meer draag en eigenlijk wel weg mag. Keep up the good work
Stiekem ook omdat mijn oudste dochter, 2 oktober gaat trouwen. Pakken kunnen altijd verkleind worden maar vergroten is altijd een ding.
Lieve HF leden, ik dacht gister ochtend, ik kan wel een oproepje plaatsen om een paar tientallen doosjes te scoren voor dakloze horloges. Zonder leesbril liggend op mijn rechterzij op mijn boxspring, met een leuk uitzicht vanuit mijn bed.
In het donker tik ik een bericht in zonder het goed te zien, taalfouten en al. Zelfs in het verkeerde rubriek.
Nou toen begon het…ik werd overladen met berichten. Ik slik al jaren geen ritalin meer, maar was geneigd ze op te zoeken.
Linkjes, betaalverzoeken, tikkies en QR codes en NAW? Binnen een uur had ik veel geleerd over bankverkeer, en ik zocht nog naar de waterhoogten maar dat was natuurlijk NAP ipv NAW.
IN TOTAAL HEBBEN JULLIE €407,50 BINNENGEHAALD.
En daarnaast denk ik, dat ik een persoonlijke band ga krijgen met mijn bezorger. De koffie staat klaar en ik heb alvast een nieuwe batterij in mijn deurbel geplaatst.
O ik zie weer een icoontje in mijn beeldscherm, is van het mannetje van de Rabo. De teller staat nu op€417,50
Iedereen heel erg bedankt. Toevallig ben ik even met ziekteverlof en heb ik dus een goede afleiding.
Maar zie wat je/jullie binnen 24 uur kunt bereiken!
Dat is de kracht van een groep. Chapeau!
Namens de ontvangers ook bedankt en het scheelt de Sint ook wat hoofdbrekens
Bill
Het is je gegund Bill, keep up the good work
Je bent een topper
Fantastisch
Nou het volgend pakje is alweer binnen. Dit is ideaal voor slecht zienden. Contrasterende wijzers/wijzerplaat. Batterij erin en horloge is als nieuw
Bedankt
@Sander84
Fantastisch Bill
Vandaag een zware grote doos binnengekregen. Allemaal goed werkende horloges en sommige in originele verpakking. En sommige horloges creatiever ingepakt. Fijn dat er nu doosjes onderweg zijn. Dan komen de horloges beter tot hun recht.
Bedankt @Ralph1
Deel 1
Deze kwam vandaag binnen. Bedankt @Petteflet
Het is een stevige knoepert. Die gaat niet snel stuk. Flink zware kwaliteit.
Die gaat naar iemand met een stevige pols
En de echte shout-out voor @R0bert van wie ik het horloge in eerste instantie kosteloos kreeg. Maar nu krijgt hij vast een goede bestemming.
@DanielFJ deed wat gereedschap en accessoires weg. Pushpins enz. De pers hulpstukken zijn heel welkom. Er waren er al twee gesneuveld.
Super bedankt
Broeder @Otje vroeg me of ik iemand blij kon maken met een Seiko. Hij had zelfs de batterij vervangen bij plaatselijke juwelier.
Zo’n luxe horloge moet wel goed terecht komen
Nog steeds bedankt iedereen. Ook zo attent dat ik steeds geen verzendkosten hoef te betalen. Maar zeg het gerust als ik dat wel moet doen.
Dit horloge werd persoonlijk aan de deur bezorgd. @Otje woont blijkbaar ook in Spike-city