Horlogedoosjes, Goedheid op HF

Hop, ook een kleine donatie gedaan. Hoeveel doosjes kun je ondertussen bestellen ? :grin:

2 likes

Ik heb je een PB gestuurd

1 like

Echt tig.

Ik denk dat ik van een deel een stapel frozen, cars en spiderman bestel bij Alie. Die zijn daar een paar euro

2 likes

Hoe kan ik ook wat doneren @BroederBill ?

1 like

Had ik al gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoeveel geld is er nu al opgehaald zo in een ochtendje? Volgens mij gaat het lekker. :smile: :+1:

Hoi, wil je mij betalen voor Goedheid op hf? Ik dacht aan € 0,01, maar je kunt dit bedrag zelf veranderen. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!

1 like

Een paar honderd euro sowieso. Ben er ‘bijna’ stil van zegt de ADHD-er

13 likes

Mensen deugen gewoon nog! Een paar (ex)presidenten buiten beschouwing gelaten🫣

7 likes

Ik heb inmiddels (ipv doosjes bestellen) toch centjes overgemaakt Bill, dan kun je het naar eigen goeddunken besteden. :+1: Zou je me a.u.b. wel jouw NAW gegevens nog even willen PB-en om een paar horloges te kunnen opsturen? Alvast bedankt. :pray:

3 likes

In ieder geval bedanktl
Waardeer het

2 likes

Zitten al boven de 300 euro🤭

2 likes

Ook wat overgemaakt voor het goede doel. Naar eigen goeddunken te besteden Bill

1 like

Heb een kleine thuiszorg organisatie, een taalschool en een school in achterstandswijk in Rotterdam in de smiezen die ook in de schoolvakanties maaltijden aanbieden. Triest

6 likes

Veel armoede in de wereld

Vanavond bijna 90 verschillende doosjes besteld.

En 35 zusterhorloges, 20 marvel kinderhorloges en 30 frozen horloges.

Ik krijg nog veel toegezegde gebruikte volwassen mannen horloges binnen.
En voor de echte senioren wat zakhorloges besteld met kettingen.

Ik hou wat geld apart voor uitgaven van bandjes, Batterijen, pakpapier.

Vanavond kwamen er nog steeds kleine bijdragen binnen. Super lief. Ik vermoed dat er zo’n 30 mensen geld gestort hebben en dan nog een tiental mensen die zelf spullen hebben besteld en direct hier laten bezorgen.

Het enige wat nog niet echt lukt zijn dames volwassenen horloges. Maar dat gaat vast lukken. Wie weet zien we ergens een leuke uitverkoop.

Ik probeer weer wat leuke fotos’s te plaatsen. Maar door privacy regels moet ik er voorzichtig mee zijn.

11 likes

Dat is toch prachtig?
Dank je wel Bill!

Gewoon super

1 like

Hier een update

2 likes

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.