Horlogeforum app

Weet iemand misschien of er een HF app bestaat die je kan downloaden op je telefoon? Zou handig zijn!

Gr

Nee die is er niet!

Wel verschillende appgroepjes en bangalijsten!

7 likes

De HF webpage is geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. Ik heb een iPhone en heb de HF pagina als een icoon op me telefoon gezet zodat ik met een druk op de knop HF op kan starten. Werkt prima.

6 likes

Wordt tijd dat we jouw bestuurbeurs stopzetten.

12 likes

Waar kunnen we ons aanmelden voor zoā€™n lijstje kijkenā€‹:joy: :point_right::ok_hand:

2 likes

Ik pleit nog steeds om het forum ā€˜compatibleā€™ te maken met Tapatalk.

Als dit al haalbaar is.

:blush:

2 likes

Voor mensen met een iPhone die niet weten hoe HF als icoon in de stellen op de telefoon ā€¦

  1. start Safari en login in op de horloge forum pagina

  2. klik onder in safari op de knop zoals hier afgebeeld

  1. klik nu op ā€œAdd to Home Screenā€ ā€¦

  1. klaar! :slight_smile:
10 likes

En voor Android werkt dit vrijwel identiek!
Openen in Chrome, inloggen, menu rechts boven openen en kiezen voor toevoegen aan startscherm.

DonešŸ˜Ž

2 likes

Voor windows phone werkt het niet vlekkeloos helaas.

+1 zou inderdaad mooi zijn. Mijn ervaringen met HF in de browser zijn overigens verder uitstekend.

1 like

Top, ik heb alleen niet ingelogd en dan werkt het ook. Lees eigenlijk meer mee dan dat ik inlog.

1 like

Een dedicated app maken is verbazingwekkend duur. Optimalisatie voor mobiel gebruik is verreweg de beste optie voor een forum als het onze.

Je verwacht het niet he.

8 likes

Jup, zie ook de toegevoegde waarde niet van apps van sites die prima werken in de mobiele browser (buiten dat je als bedrijf meer gegevens van je klanten kan gebruiken).

1 like

Windows Phone is de Betamax onder de OS systemen.

2 likes

Ik vind persoonlijk de optimalisatie van dit forum voor de smartphone zo goed, dat ik Tapatalk helemaal niet mis als forumhandler zelfs.

Laat ik zeggen klaar te zijn met de horloge-forum-inburgeringscursus, en me compleet kan vinden in de manier waarop dit forum momenteel in elkaar steekt. Op het quoten in Google Chrome for mobile devices na danā€¦ Daar zou het forum nog wat extra punten kunnen pakken. Maar daar loopt al een draadje over. Toch, als je snel bent, lukt het toch om te quoten.

Dus eigenlijk beter, maar wordt helaas niet geaccepteerd door de menigte.

3 likes

politesseā€¦

Precies. Betamax was kleiner en beter. Toch ging iedereen voor VHSā€¦

Ik heb een tijdje een windows phone gehad van een opdrachtgever. Ik kon er niet echt aan wennenā€¦ De basisbenodigdheden zitten er wel allemaal op, voor zakelijk gebruik dan. En het toestel was verder prima en werkte zeer vlot.

Dat komt erg vaak hoor. Ik heb letterlijk een universitaire studie gevolgd om te kunnen begrijpen waarom :joy: