Horlogeforum, een jaar later

Een paar dagen geleden zag ik toevallig dat ik vandaag precies een jaar hier ingeschreven sta.

Om alle nieuwkomers te waarschuwen voor de ernstige gevolgen, een “voor-na” :wink:

Toen ik me inschreef, was ik al een liefhebber met meer dan één horloge:

Tja, door al het moois wat je hier ziet word je gestimuleerd, zullen we maar zeggen (en er staan er een paar nog niet op ook :)):

Bedankt, vrienden van het forum! (tu)

Groeten,

Martin

Haha, dat herken ik. Begin dit jaar heb ik ook zo’n topic gemaakt. Leuk hoor:) Ik denk dat je zelfs dreski overtreft in het aantal aankopen;)

hihihi je had ook eerst je inentingen moeten halen bij je arts.
had je nu geen virus gehad.(tu)

ik sla voorlopig deze site maar over :smiley:

Zo Martin dat is flink uitgebreid.
Leuke collectie (tu)
Ik zie veel Alpha`s…en een Omega die mij bekend voor komt:

2006 Schreef:

Zo Martin dat is flink uitgebreid.
Leuke collectie (tu)
Ik zie veel Alpha`s…en een Omega
die mij bekend voor komt:

Jep, bijna dezelfde Genève, alleen met een Silver dial, en helaas in niet zo’n fraaie conditie als die van jou:

En die Alpha’s, ik kan het niet laten :slight_smile: En ik draag ze best vaak… Maar ik heb er voorlopig genoeg, ben nu bezig met wat andere merken…

Groeten,

Martin

Het virus heeft hard toegslagen zie ik! Denk dat er Alpha een goede klant aan jou heeft gehad afgelopen jaar;)

leeuwentemmer Schreef:

Het virus heeft hard toegslagen zie ik! Denk dat
er Alpha een goede klant aan jou heeft gehad
afgelopen jaar;)

Och, als ik bijvoorbeeld één Steinhart of een MarcelloC Sub-Kloon had gekocht, was ik hetzelfde kwijt geweest als 8 Alpha’s…

Ik heb er geen moment spijt van gehad. Het heeft er voor gezorgd dat ik nu vrij goed weet wat ik mijzelf goed en minder goed vind staan. Sommige klokken vind je meteen erg mooi, maar na drie weken pak je ze niet meer, en andere vind je eerst niets, maar ga je steeds meer waarderen.

Erg…héél erg ! :wink:

Maar 200% herkenbaar :smiley:

Mooie verzameling martin… (tu) en dat in een jaartje erbij, je mag ze wel uit mekaar gaan houden,ze vermenigvuldigen als konijnen…LOL.

helaas idd een erg bekend verschijnsel… Mooi trouwens die sub op de zwart grijze Nato… is dat een 5513>??

Ik durf niet aan zo een topic te beginnen. :wink: Maar zolang het kan blijf ook ik ermee doorgaan. Alphas zijn nderdaad leuk om te proberen waar je interesse ligt. Ik heb naar aanleiding van mijn Aplha sub een Steinhart Ocean1 gekocht.

Tja flink gebeten dus door de zeven russen. Welke zijn die 2 bovenaan rechts trouwens?
Grtz Y

Tja, er zijn zo van die virussen waar geen enkele inenting tegen helpt! :wink: En velen met jou hebben er hier last van.
Ik zie trouwens dat jij in je eentje Alpha hebt ingedekt tegen de gevolgen van de kredietcrisis! :smiley:
:)-D

Hoi Niels,

Da’s geen echte sub, maar een alpha:

Groeten,

Martin

Hoi Yoeri,

Dat zijn een Ascot (oostenrijks met chinese binnenkant) en een Vostok Europe.

Groeten,

Martin

Och het gaat zoals het gaat.

Wellicht moet je / we n x langs dokter Phil…

Ja ja als het te laat is,weet je pas hoe laat het is.
Enge ziekte zeg.
Groeten
M.C.

Martin bedankt,hele mooie klok, zeker mooi op de Nato !!! ik moet toch eens wat meer mijn horizon gaan verbreden.

Tjonge, wat een verzameling in een jaar tijd!

Zijn er ook praatgroepen voor dit soort verslavingen? :smiley:

ziet er erg goed uit… (tu)