Horlogeforum Facebook groep

Precies. En dus blijf ik mooi hier, als “Grootmokum”.
En hou ik mijn Facebook voor familie en een kleine groep intimi.

Ok, toch even reageren.

Vooropgesteld; je hóeft niet he… Of zo als men ooit al zong; hee, er zit een knop op de peecee! (of tv ;))

Daarnaast nog even inhoudelijk:

• wat missen jullie hier: niets
  • met naam en gegevens te kijk: zou niet best zijn… Gelukkig heb je het volledig zelf in de hand. En ja Facebook probeert dat op te rekken, maar je hebt nog steeds volledig controle over wat je wel of niet deelt. Ook is de groep besloten, dus je fotootjes etc zien anderen niet (anders dan de groep)
  • we hebben dit forum al: ok, dus niemand gebruikt onderling ook email of 06? immers dat is ook maar dubbelop.

Kijk, het is m.i. (dus mijn inziens) een extraatje. Voor mij is het ook een heel anders extraatje. Leuk om eens wat gezichten te zien, leuk om zeer laagdrempelig (Facebook op Iphone vs Phorumsoftware via je mobiel is 10 lichtjaar verschil) snel fotootje te posten van wristshot etc. En nee natuurlijk zou ik ook niet direct mijn hele collectie / adres etc daar sharen. Helaas heb ik weinig spannende horloges te delen, wellicht dat dat ook de reden is dat ik niet zo zorgelijk ben.

Meer voor de slowchat zoals dat zo mooi heet dan een hele discussie te starten. Soort van horlogecafé.

Ik zou me niet zo zorgen maken en vooral er niet kijken :wink:
(in tegenstelling tot de 23 aanmeldingen in nog geen 24 uur tijd).

Prima toch

Ik doe wel mee :smiley:

1 like

Ik heb me ook aangemeld :slight_smile: