Hoewel ik niet gelieerd ben aan het horlogeforum, anders dan elke dag wel even spieken en/of me met topics bemoeien en/of lastige vragen stellen dacht ik…
waarom is er nog geen Facebook groep voor het Horlogeforum?
Nou die ik niet aan Facebook (en ben het ook niet van plan, zolang je nog je eigen keuzes mag maken). Dus mijn wellicht domme vraag, wat is hier mis c.q. wat missen we hier?
het is ook niet ipv.
Het is alleen dat veel mensen al op FB zitten en dan is het leuk daar te connecten.
Als je fanatiek bent op verkoopgedeelte op de site, ga je dan ook niet meer naar de Rikketik?
Nou die ik niet aan Facebook (en ben het ook niet
van plan, zolang je nog je eigen keuzes mag
maken). Dus mijn wellicht domme vraag, wat is hier
mis c.q. wat missen we hier?
Wat valt er nou te +1-en?
Ik snap echt de stelling niet.
omdat ik het eens ben, zie niet in waarom er ook nog een horlogeforum facebook moet komen, we hebben hier alles, en daar komt nog bij dat je op facebook met naam en je gegevens te kijk staat, ik heb daar dus geen zin in, facebook doe ik alleen met vrienden en goeie kennissen.
maar mensen die dat wel willen is ook oke, alleen ik doe niet mee.
grt arie.
Ik heb het geprobeerd met een horlogeforum hyve, die is jammerlijk doodgebloed.
Bovendien denk ik, maar misschien is niet iedereen het met me eens, dat we hier heel erg ons best doen met aliassen onze identiteit te verbergen ivm evt diefstal en zo. Dat ondermijn je volledig door je aan te sluiten bij zo’n facebook groep.
Bovendien denk ik, maar misschien is niet iedereen
het met me eens, dat we hier heel erg ons best
doen met aliassen onze identiteit te verbergen ivm
evt diefstal en zo. Dat ondermijn je volledig door
je aan te sluiten bij zo’n facebook groep.