Horlogeforum groentje

Hallo,

Laatste tijd heb ik met plezier op het forum het een en ander gelezen en de horloge markt in de gaten gehouden. Mijn oog is de laatste tijd gevallen op de Omega Seamaster 300m. En ik zit nu serieus naar te denken om er een aan te schaffen.

Nu is er een horloge voorbij gekomen waar mijn interesse naar uit gaat, @Cal219 biedt deze aan (kan geen link plaatsen).

Over dit horloge heb ik enkele vragen aan de verkoper. Alleen snap ik niet hoe ik een bericht of DM kan versturen op horlogeforum. Kan iemand mij daarbij helpen?

Ondertussen ga ik me verder verdiepen in dit forum en kwijlen op al het moois wat voorbij komt.

Groet,
djvdb

4 likes

@Cal219 kom er maar in :grinning:

1 like

Als je op de gebruikersnaam klikt, zie je een pop-up verschijnen. Rechts in deze pop-up zie je “Bericht” staan.

1 like

Volgens mij kan je als nieuw lid niet meteen een bericht sturen, maar @Cal219 zal wel contact met je opnemen.

1 like

Dank mannen, heb D-J @djvdb een bericht gestuurd.

Bedankt allen! Er is inmiddels contact.

Goedemorgen,

Ook ik ben nieuw op het forum, waardoor ik nog geen berichten kan/mag verduren. Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn eerste horloge en mijn oog is gevallen op de Seiko 5 snkl23. Ik kreeg gisteren van een goede vriend van me een advertentie door waarin @thedailybeater er eentje aanbiedt op dit forum. Graag kom ik via deze omweg met hem/haar in contact.

Goed weekend alvast!

1 like

5-2a0f3d75c73fd50e2b63f86b0ad62d99

Succes komt vast goed met die seiko.

1 like

@thedailybeater stuur je dit lid een bericht? :sunglasses: bij deze @Bram2 :ok_hand:

2 likes