Horlogeforum Limited is binnen!

Neen, nog niet die van 2011… maar mijn eerste HFLE, van 2009!

Ben er superblij mee en heb nu eindelijk iets om die P-Kriebels mee te lijf te gaan :wink: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,293156,293156#msg-293156

Ik ben niet zo handig in die foto’s plaatsen, maar ik denk dat de meesten em wel kennen

Jammer dat ik toen niet naar de Rikketik kon, anders had ik graag meegedaan. In m’n hoofd is/was 45mm huge. En heel eerlijk, om de linkerpols is ie ietsiepietsie over ‘de grens’. Maar de lugs en een dikke band helpen de overgang mogelijk te maken.
Mocht iemand destijds bij de uitreiking nog zo een bandje extra hebben, dan hou ik me aanbevolen. Ik moet nog wat klussen, dus hij gaat even de in kast… lang kan ie daar niet blijven. De kriebels moeten immers gestild worden…

Gefeliciteerd, mooi horloge. Voor mij toch echt net een maatje te groot. Ik wacht nog steeds op een kleinere versie.

Voor mij echt te groot…:frowning:

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Grt. Marco

Hij is fantastisch Marnix, gefeliciteerd! (tu)
Ik moet nog even een jaartje wachten, maar de Flying Dutchman gaat hier ook komen.
Veel draagplezier gewenst :wink:

Heel erg mooi!!
Voor mij ook nog een mm of 5 te groot :wink:

Gelijkaardige opmerkingen hier.
Fantastisch mooi uurwerk, maar voor mij persoonlijk is 45 mm wellicht net teveel.
Toch een beetje jaloers :wink:

Ooit koop ik ook nog een ‘Dutch Made’ Pellikaan. Wat een mooie uurwerken zijn het toch! Gefeliciteerd met je aankoop!

mooi man (tu)

nederlands merk (tu)

mooie band trouwens (tu)

He dat is de mijne! (de foto tenminste) :wink:

Gefeliciteerd met je aanwinst! Voordat ik de Pellikaan had, dacht ik ook dat 45 mm te groot was. Maar neen, hij is prachtig! Nog 7 Limiteds te gaan Marnix :smiley:

Deze mag er beslist zijn.
Eigenlijk vind ik elk horloge waar zo’n kroon op zit erg gaaf.
Kleine afwijking van mij.
Gefeliciteerd met deze verworvenheid.

Gefeliciteerd. Ook ik ben in voor een kleinere versie. Dus alleen al op basis van deze post een aantal potentiële klanten.

Gewoon klasse. Niet meer, niet minder. Mooie aanwinst(tu)
Gr,
L.R.

schmeink Schreef:

mooie band trouwens (tu)

Haha, Henrik zei 't al: is zijn horloge, band en waarschijnlijk marmeren keukentafelblad :wink:

Ik heb er een mooie donker rood/bruine Toshi band omheen zitten.

Henrik Schreef:

He dat is de mijne! (de foto tenminste) :wink:

Gefeliciteerd met je aanwinst! Voordat ik de
Pellikaan had, dacht ik ook dat 45 mm te groot
was. Maar neen, hij is prachtig! Nog 7 Limiteds te
gaan Marnix :smiley:

Een 15 en 16 heb ik al binnen. Nu 1,2,3,4,5… :wink:

Bedankt allemaal! Moet mezelf nog even knijpen dat ik em eindelijk heb. En dan ook nog eens een HFLE. Deze voelt voor mij ook een beetje aan als eerste HFLE. Had 't hele proces gevolgd, maar vond em te groot, zonder em gezien te hebben. En zoals zo velen uiteindelijk ondervonden, valt de omvang door de mee buigende lugs wel mee.

Ik heb nog een paar “technische” vraagjes, maar die plaats ik aparte posts.

schmeink Schreef:

nederlands merk (tu)

Oh ja, dat Dutch Made erop… te gek gewoon!