Ik ben niet zo handig in die foto’s plaatsen, maar ik denk dat de meesten em wel kennen
Jammer dat ik toen niet naar de Rikketik kon, anders had ik graag meegedaan. In m’n hoofd is/was 45mm huge. En heel eerlijk, om de linkerpols is ie ietsiepietsie over ‘de grens’. Maar de lugs en een dikke band helpen de overgang mogelijk te maken.
Mocht iemand destijds bij de uitreiking nog zo een bandje extra hebben, dan hou ik me aanbevolen. Ik moet nog wat klussen, dus hij gaat even de in kast… lang kan ie daar niet blijven. De kriebels moeten immers gestild worden…
Hij is fantastisch Marnix, gefeliciteerd! (tu)
Ik moet nog even een jaartje wachten, maar de Flying Dutchman gaat hier ook komen.
Veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd met je aanwinst! Voordat ik de Pellikaan had, dacht ik ook dat 45 mm te groot was. Maar neen, hij is prachtig! Nog 7 Limiteds te gaan Marnix
Deze mag er beslist zijn.
Eigenlijk vind ik elk horloge waar zo’n kroon op zit erg gaaf.
Kleine afwijking van mij.
Gefeliciteerd met deze verworvenheid.
Gefeliciteerd met je aanwinst! Voordat ik de
Pellikaan had, dacht ik ook dat 45 mm te groot
was. Maar neen, hij is prachtig! Nog 7 Limiteds te
gaan Marnix
Bedankt allemaal! Moet mezelf nog even knijpen dat ik em eindelijk heb. En dan ook nog eens een HFLE. Deze voelt voor mij ook een beetje aan als eerste HFLE. Had 't hele proces gevolgd, maar vond em te groot, zonder em gezien te hebben. En zoals zo velen uiteindelijk ondervonden, valt de omvang door de mee buigende lugs wel mee.
Ik heb nog een paar “technische” vraagjes, maar die plaats ik aparte posts.