Horlogeforum Meeting 2017

Wat heeft dit nog allemaal met de horlogemeeting te maken. :thinking: :joy:

1 like

Niks maar het houdt me van de straat :grin:

1 like

Niks, en daā€™s mooi. De hele avond over ouwe kuthorlogeā€™s is ook zo watā€¦ :wink:

2 likes

Behoorlijk mislukte vlucht dan, wat een tragisch gat is me dat zeg.

1 like

Wel voor iemand zoals jij, die in zijn slappe was zit blijkbaar. :wink:

1 like

Schijnen daar toch weer vluchten te willen opstarten. :joy:

1 like

One way ticket mag ik hopen :grin:

Ik heb een aantal jaren veel kilometers gemaakt in ons kikkerlandje en Lelystad en ook Heerenveen zijn me toch wel bij gebleven als dieptepunten.

2 likes

Laat de winter maar komen. :slight_smile:

1 like

Mwah. ā€¦Amsterdam is er 1000 % op vooruit gegaan sinds de stink jaren 70-80. Krakers,junks,hondenshit waar t bekend om stond is behoorlijk verleden tijd. De stad leeft in mijn (en heel veel andere ) ogen als nooit tevoren. Tuurlijk kan je nooit iedereen tevreden stellen maar de ontwikkelingen op zoveel gebieden zijn gigantisch.

Oke :thinking:

Heb je mijn horloges langs zien komen hier? :joy:

2 likes

Ja, het zijn horloges of een appartementje toch. :joy:

1 like

Amsterdam heeft een prima station, snel naar Utrecht.

5 likes

Haha

1 like

Toen ik er eind jaren negentig een jaartje heb rondgehangen vond ik het best okƩ. Heden ten dage vind ik er weinig aan. Te vol, te druk, te veel toeristen en te weinig parkeerplek. :joy:

2 likes

5 likes

ALERT ! dit topic ontspoort.

2 likes

In t centrum wel ja. Alle andere delen zijn er gigantisch op vooruit gegaan. Maar veel ( ook Amsterdammers) blijven hangen in t verleden : centrum druk en duur, en de rest is vies en eng. Vorig jaar 21 miljard aan inkomsten van toeristenā€¦dus er zal wel iets goed gaan toch?

1990 ?

? of miljoen