Horlogeforum Meeting 2017

Een beetje dorpse sfeer leek me wel wat, Louis die voor iedereen kippesoep meeneemt, de moeder van Kabaalstra die kruidkoek meegeeftā€¦ :grin:

2 likes

Jan, alleen echte Friezen voelen zich met Greate Pier verbondenā€¦ :wink:

Hans, 't is Grutte Pierā€¦
Laten we het er maar op houden dat ik hier ā€œherborenā€ ben, en myn oerpake komt uit Utingeradielā€¦ er kookt en bonst dus sowieso wat frysk bloed troch myn ieren om :slight_smile:

ik siz altyd: : al fret ik butter, brea en griene tsjiss, ik ben en blijf een Import-Frys :stuck_out_tongue:

1 like

Ok Ok goedgekeurd.

1 like

Ik kan het arrogante amsterdammer gedoe niet laten. Mensen worden er vaak zo boos van. Heerlijk. Ik verheug me op het drankje.

1 like

Roode Kliff?

Kan je je nog aanmelden?

1 like

Ik zou @SuperC even een berichtje sturenā€¦

Yupā€¦ it Rea Klifā€¦ Waar Grutte Pier de Hollanders de zuiderzee in joegā€¦ :slight_smile:

1 like

Haha, daar om de hoek veel ijsjes gegeten bij Hendrik in Laaksum!

Amsterdam is een soort Verenigde Staten. De mensen die er wonen vinden het helemaal fantastisch en denken dat eigenlijk er iedereen had willen wonen als ze de mogelijkheid hadden. De mensen die er niet wonen denken daar heel anders over. :upside_down:

7 likes

Een Amsterdammer denkt liever helemaal niet aan de mensen die buiten amsterdam wonen (in Nederland dan, Contacten met London, Parijn en New York zijn uitstekend). Helaas moeten we wel omdat buiten de Randstad geen werk is, dus de dorpelingen komen elke dag weer file rijdend onze kant op, en elke zondag half Purmerend e.o hier de auto parkeert om de spullen te kopen die ze thuis niet kunnen krijgen. Zeker nog geen internet daar.

3 likes

De Amsterdammer is redelijk normaal hoor, het zijn juist vaak die verrekte provinciaaltjes die zich erg bijzonder vinden wanneer ze hier eenmaal wonen

4 likes

Zijn er nog provinciaaltjes die dat kunnen betalen? Bernhard misschienā€¦

1 like

Bernard zeer zeker

Zitten waarschijnlijk meer echte Amsterdammers tussen, dan die nu in Amsterdam wonen.
De meeste autochtone Amsterdammers (als dit woord nog mag) zijn gevlucht naar Purmerend, Almere en lelystad om maar wat te noemen.
Op zondag dan nog maar wat echt Amsterdam opsnuiven i.p.v. de koemarkt. :joy:

3 likes

wat best raar is want een appartement van 65 m2 aan de Kattensloot voor 350k is nog best te doen vind ik

2 likes

Hopen op te snuiven wat er al jaren niet meer is. Was het er uberhaupt ooit?

1 like

Nee, het is er al jaren niet meer en ja het was er ooit.