Horlogeforum meeting zaterdag 13 mei of 27 mei ?

Bijna goed

4 likes

Aangezien de aanmeldingen tot op heden niet zo groot is denk ik wel een leuke locatie in het centrum van Utrecht te hebben gevonden.

Nu weet ik niet of we de wens voor een zaaltje hebben of gewoon gezellig een kroeg opzoeken…
Gezien het gezelschap nu en mijn ervaring met borrels van een ander forum wat ook iets met horloges te maken heeft :wink: kan het ook gewoon in de kroeg…

Uiteraard is de (kroeg) locatie geheim en zal deze een dag voor de betreffende datum per sms aan je bekend gemaakt worden.

Advies is niet je hele collectie mee te nemen en maximaal 1 of 2 klokjes om de pols te doen…
(linkerarm/rechterarm)

Kosten?

We maken een pot welke ik of een ander forumlid beheerd en waar we de drankjes/borrelhapjes uit bekostigen.

Wat vinden jullie van zaterdag 13 mei of zaterdag 27 mei ??

Tijd:

Vanaf : 20:30uur tot …

Andere tips zijn uiteraard welkom.

4 likes

Leuk, ik kom graag.

1 like

Zaterdag 13 mei ben ik zeker bij, 27 mei kan ik helaas niet.

Bij voorkeur net iets vroeger indien mogelijk, moet nog met de trein terug

Goed initiatief!

1 like

Leuk, ik zou graag van de partij zijn!
Regio Utrecht lijkt mij het meest centraal.

1 like

Beide data OK! :thumbsup:

1 like

27-5 is er al een hele grote horloge meeting in de Winkel v Sinkel in Utrecht!!! :joy::rofl:

Meeste Nederlandse merken bij elkaar :wink:

Heb topic titel even aangepast naar de data keuze.:slight_smile:

Leuk idee, ik ben er bij.

Svp wel rekening houden met gratis parkeren.

Leuk idee. Heb een keer een meeting feorganiseerd in het zuiden van het land en dat was erg leuk.

Een zaterdag is voor mij altijd goed. Wel zou het mij beter uitkomen als het overdag plaatsvindt. Moet toch een paar uur rijden.

Misschien een Lunch organiseren ergens??

Als dit mogelijk is ben ik erbij :slight_smile:

Dat kan je in Utrecht wel vergeten, al zijn er goede P&R mogelijkheden.

Kon het op hun site niet vinden… Door wie georganiseerd…?

Lekker OV nemen dan heb je geen last van parkeren…:wink:

… dan blijf je toch lekker slapen? Voldoende hotels in de (loop) omgeving :+1:

We rekenen op je komst :wink:

1 like

https://www.facebook.com/events/289668711453309??ti=ia

Het evenement heet ‘Dutch Watch ShowCase’! Georganiseerd door Hubert Pellikaan & Kalle Slaap.

@Motormuis met Subdelta & @Arie_Kabaalstra met Dumet zullen er ook bij zijn en ik mssn ook wel :wink:

2 likes

Ja ik kom mijn klokje van enkele duizende euros echt niet laten zien als ik parkeergeld moet betalen hoor…

16 likes

Soms toch lastig dat ik hardnekkig Facebook blijf weigeren… Wel iets om rekening mee te houden qua data, inderdaad!

Leuk idee, ik heb wel interesse :slight_smile:

Of er na :wink: