Beste HF-leden,
Wanneer organiseren we weer eens een ouderwets horlogeforum meeting ?
Ik wil eens peilen of er interesse is in een meeting voor regio west…
In een ongedwongen sfeer elkaar ontmoeten en praten over horloges.
Sinds mijn lidmaatschap hier op het Horlogeforum heb ik er slechts nog maar een mogen meemaken. Volgens mij toen ergens in de omgeving van Baarn…
Destijds tot in de puntjes georganiseerd door @anon50762135EV en oud lid @SuperC
Was erg gezellig en het lijkt erg leuk om hier een vervolg aan te geven…
Interesse??
Groet,
Alex
13 likes
We is hier koninklijk meervoud? Wat leuk dat je een meeting gaat organiseren!
Ik woon ook in het westen van het land en meet lijkt mij ook een goed plan
5 likes
Heb de vorige keer laten schieten, maar toen ik de pics achteraf zag had ik spijt. Zeker in regio Randstad heb ik wel interesse!
2 likes
Regio Utrecht werkt het beste. Dan is het voor de meeste HF’ers te doen qua afstand.
4 likes
Zat ik ook aan te denken echter wie kan mij helpen dit verder gestalte te geven?
BG1
25 maart 2017 om 23:33
6
Utrecht stad, goeie ligging, goed bereikbaar met zowel auto, OV, fiets en trekschuit. En plenty terrassen waarbij mensen zich kunnen vergapen aan een groep sjofele mannen met eng dure horloges…
6 likes
Ik roep maar iets geks, zondag 30 april na de rikketik? Wellicht dat enkele HF leden al in de regio Utrecht zijn
EVH
25 maart 2017 om 23:58
8
Noem de tijd en plaats en ik ben er.
Ik woon ook in het westen.
1 like
MarkII
26 maart 2017 om 05:03
12
Ik woon niet in het Westen maar ben zeker geïnteresseerd!
Ik zit die dag(en) in Rome.
Waarom daar niet? Voor iedereen even ver rijden. ……
Nee, is jammer, maar ik zou wel komen denk ik als andere datum zou worden.
PP dus. ( puik plan )
2 likes
Robert
26 maart 2017 om 07:12
14
Ik ben er ook bij mocht het georganiseerd worden
Leuk idee! Ik woon zelf vlakbij de kust, maar Utrecht ofzo lijkt me voor iedereen goed.
Schoen
26 maart 2017 om 07:41
16
4 uurtjes vanaf Arnhem. Goed te doen!
Ik ben mensenschuw en sociaal een beetje onhandig. Ik ga er wel even over nadenken.
2 likes
+1 misschien een apart hoekje inrichten?
2 likes
Aan de reacties zo te zien is er wel interesse. Persoonlijk gezien is eind april nog te vroeg in de tijd.
Daarbij is het ook nog eens vakantie en zijn er wellicht een aantal van ons niet?
Ik zal enkele data voorstellen middels een poll…
1 like
Leuk idee. Ik had laatst een mini meeting met een forumlid. Erg leuk om over horloges te praten en bepaalde modellen te kunnen passen. Goed idee Alex.
1 like