Horlogeforum.nl 15 jaar šŸŽ‰ de hoogtepunten

Het kan erger :cry:

3 likes

Hoezo vrije tijd pfft wordt gevuld door het HF.

1 like

@ marijn, Bidle en JackW,

Joehoe, ik ben er nog wel, maar meer als lezer.
Ik ben er destijds mee gestopt om dagelijks ā€˜Minder bekendā€™ topics te plaatsen.
Zoals ik in mijn laatste topic aangaf . . . de koek was op; ofwel ik had geen minder bekende merken meer over.
En eerlijk gezegd was ik er ook wel een beetje klaar mee.
Ik heb het overzicht nog wel. Het is niet up-to-date, want er zullen merken van het WWW zijn verdwenen en er zijn nieuwe bij gekomen.
Wie dit Excel-overzicht nog wil hebben moet me maar een PM sturen met zijn/haar eigen e-mail-adres.

Groetjes, Flip.

6 likes

Kan er een topic komen met Tinder hoogtepunten?

6 likes

Allememaggies! Als ze dat thuis of op het werk maar niet weten!

3 likes

Ik hoop toch niet dat deze statistieken kloppen trouwens :

Lids sinds 21-03-2016 : 520 dagenā€¦
8 dagen verschilā€¦ :scream:

2 likes

Ik mis 12 dagenā€¦

2 likes

Ja ik ga bij dit soort statistieken maar bewust niet te lang stilstaan :grin:

1 like

staat ook dagen bezocht he ā€¦ 8 dagen heb je dus in totaal in die periode niet ingelogd op het forumā€¦ :slight_smile:

Snap ik , maar dat vind ik al schokkend genoeg :sweat_smile:

1 like

Sinds december 2015 lid. Als ik dan zie hoeveel dagen leestijd er staanšŸ˜‚ dat is volgens mij niet normaal te noemen toch?

2 likes

Ik kom hier niet zo heel veel.:joy:

4 likes

Dit is echt voer voor psychologen (inclusief mijn persoon) je kan maar een hobby hebben haha

Het valt eigenlijk nog mee als je een beetje gaat rekenen. Komt neer op 3 kwartiertjes per dag. Meeste mensen zitten meer achter de tv dan dat. :wink:

3 likes

Dan hier ook maar de feiten.

Zegt genoeg toch ?

Hoogtepunten ? De leuke reacties en hulp hier !

2 likes

Nouja, ik ben sinds juni 2016 lid en heb 23 dagen leestijdā€¦ :joy:

1 like

OkĆ© okĆ© ik hoor het al! Ik geef te weinig aandacht en tijd aan mn hobbyšŸ˜‚

1 like

Bij mij staat ook 27 dagen leestijd. Maar ik zit vaak 's avonds op de bank met laptop aan met HF erbij en ondertussen series te kijken bijvoorbeeld. :angel:

2 likes

Kan het niet zo zijn dat enkele stats automatisch doortellen. Heb het forum vaak op een ander tabblad wel aan staan, wellicht dat die dan ook doorteltā€¦ hoop het wel. :wink:

Stille lezer :muscle:t2::smiley:

3 likes