Ik keek net even naar het logo van Horlogeforum en zag dat er âsinds 2002â op staat. Dit betekent dat âweâ alweer 15 jaar bestaan!
Wat waren de hoogtepunten? @henrik en de @moderators: zouden jullie je ook in het gewoel kunnen begeven? Er is vast heel veel moois om op terug te kijken!
Lastig⊠lang niet zo spannend als die van jou, waarvoor hulde.
Dat ik âvrij eenvoudigâ tegen mijn ultieme grail aanliep en de mogelijkheid had om deze aan te schaffen, geheel in forumspirit.
Ik ben de verkoper nog steeds dankbaar.
*edit; even mijn forumleeftijd opgezocht als referentiekader.
Ik ben pas ânet aanwezigâ.
Een forum waar je eerste even âdoorheen moet prikkenâ voordat je alles snapt etc.
Een remmende factor voor een doel, maar daardoor denk ik uiteindelijk een âbetrouwbare groepâ!
Op HF koop ik graag een horloge, heb het gevoel dat er geen fout volk rond loopt.
Bij mij is HF zelf het hoogtepunt. Sinds mijn aanwezigheid (sinds 5 jaar) heb ik hier ontzettend veel geleerd, mooie horloges kunnen kopen en een betere smaak gekregen
Same here. Pas lid sinds 2015, heel veel geleerd en geweldige horloges kunnen kopen.
En het is net de echte wereld: naast heel veel gewone, leuke mensen met een gemeenschappelijke hobby zijn er aan beide kanten van het spectrum de feestnummers en de zuurpruimen die elkaar een beetje in evenwicht houden, waardoor in het algemeen een prettige balans in stand wordt gehouden.
Ik lees meer dan dat ik zelf post tegenwoordig, maar ben redelijk verslaafd aan horloges en het forum.
Voor mij in elk geval de topics van @koen, @Arie_Kabaalstra en @stefanketelaars. Geweldig hoe deze handige jongens van een ramp weer een feest kunnen toveren!
En ook voor mij is de HFLE2017 het meest recente hoogtepunt, mijn eerste HFLE. Thanx to @25tien en @GhentWatch.
De Zeno en de Fortis zijn ondertussen alweer geruime tijd weg, maar de MeisterSinger is er nog steeds. Dit omdat ikzelf als lid van de werkgroep destijds contact op heb genomen met MeisterSinger en het idee heb geopperd om de kroon links te plaatsen. Dit hebben ze voor de LTD 2004 toen gedaan en sindsdien zijn steeds weer gekomen met een NL-Editie waar de kroon vaak aan de linkerzijde te vinden was.
Ik heb me vorig jaar in november aangemeld, omdat ik niet wist hoe ik een bezel insert moest verwisselen
Ik heb al mân creativiteit in deze hobby kunnen gooien, en dat zal ook niet meer veranderen denk ik.
Het voornaamste van het forum zijn de contacten, ik heb erg leuk contact met veel van hier.
Op het feit na dat ik bij iedereen het bloed onder de nagels weg kan trekken, vind ik het erg leuk om mensen te helpen met hun mods. Ik zal ook nooit wat voorkauwen, maar ik probeer de creativiteit van een ander te stimuleren. Met andere woorden; als je niet mee denkt, kan ik je niet helpen.
Om bovenstaande reden zal ik dan ook nooit geld vragen voor de regulars en laat ik mij betalen in peperfuetjes en kaasblokjes.
Hoogtepunten zijn er voor mij nog niet echt, maar de battle voor de nieuwe HFLE interesseerde me enorm. Hartstikke gaaf, en de digitale spanning spatte er vanaf!
Voor mij zijn de de verschillende meetings de hoogtepunten. Zeker die met de Breitlings van @ReneJK. Niets gaat boven het face-to-face ontmoeten van mede-hobbyisten.