Horlogeforum.nl 15 jaar šŸŽ‰ de hoogtepunten

Ik heb natuurlijk wel mijn eigen opvattingen en als ik denk dat je een prachtig horloge gaat vernaggelen door er een saffiertje met bruine coating op te zetten (:astonished:) , vertik ik het :sunglasses:

Net zoals @TJ91 die zā€™n aftermarket rode secondewijzer terug kreeg in de verpakking. Als het een mismatch is, doe ik het niet.

5 likes

Als dit bij mij de hoogtepunten moest zijnā€¦ Ik heb alleen de vriendin van en @Jeffreyh1984 een keer ontmoet en volgens mij de moeder van @Floris155 :grin:

5 likes

Sinds mei 2009 lid en het forum behoort tot mijn wekelijkse bezoekjes. Soms wat intensiever soms wat minder. Af en toe leuke info over nieuwe modellen en techniek en af en toe de grootste onzin. Hieronder mijn statistieken. Ik constateer dat ik wat scheutiger moet zijn met mijn likes :slight_smile:

Forum is wel gevaarlijk voor je flippergedrag. Je ziet altijd wel weer iets leuks.

Statistieken

624 dagen bezocht

9d leestijd

63.3k berichten gelezen

729 likesļ€„ gegeven

2 favorieten

27 topics gemaakt

412 berichten gemaakt

2.1k ļ€„likes ontvangen

4 likes

Ik gok dat ik nu 40+ Seikoā€™s verder ben :joy:

Anyway thumbs up for HF!

8 likes

Mijn hele MOD is voorgekauwd!

Gelukkig de worsten nietā€¦ :innocent:

2 likes

Vanaf begin 2016 lid, maar eigenlijk pas echt de smaak te pakken sinds begin dit jaar waar de roulatie van horloges echt op gang kwam.

Echte hoogtepunten ken ik nog niet, echter de hoeveelheid tijd dat ik hier op het forum doorbreng is ongekend. De behulpzaamheid van forumleden en de schat aan informatie die hier te vinden is echt super! Ook leuk te zien en te ontdekken dat je smaak verandert door het vele lezen en proberen.

Voelt absoluut als een virtueel thuis hier!

5 likes

Er is dus nog hoop voor @anon50762135EV?

4 likes

Degene die ik het meest ontmoet heeft een levenslange banšŸ˜‚

5 likes

Dat was geen hoogtepunt maar een dieptepunt.

1 like

En dat was geen hoogtepunt voor je? :confused:

2 likes

Nu wel inderdaad.

Ik heb jou ook benaderd in plaats van andersom :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thatā€™s a big fat no.

8 likes

Jazeker! Was zeer gezellig ;)ā€¦ Maar dan heb ik maar 2 hoogtepunten gekend op dit forum tot nu toe :grin: ā€¦

Mijn hoogtepunt van 2017 hier op HFā€¦?

De HFLE EMG NL17

Een nieuwe wereld voor me, een geweldige wereld voor me, een super gaaf proces met de bijbehorende interactie met HFleden en leverancier.
De race, de promotie & markering, de spanning, de snelheid van de verkoop, hĆ©t record van 99 horloges in 2,5 dagā€¦ ON-BE-SCHRIJF-LIJK!!

Vandaag gaat de order bevestigd worden en dan gaan we direct het productieproces in!

Op nog vele leuke en mooie jaren!!

25 likes

Elke keer ik een bloedgeil horloge zie passeren kom ik wel tot een hoogtepunt.
Enorm irritant dat, zo horlofiel zijn.

11 likes

Leuk topic dit! Mijn persoonlijke hoogtepunt op HF is ook meteen mā€™n eerste wapenfeit geweest. Iets van vijf jaar geleden ben ik lid geworden omdat een speedy uit mijn geboortejaar me wel een leuk idee leek. En op het verkoopgedeelte stond er eentje met allemaal gadgets (boek, pen etc.) erbij. Dit zogenaamde Superpakket werd maar niet verkocht (tegen een prijs waarvoor je nu niet eens meer een reduced koopt). Verkoper heeft overigens nu een levenslange ban (je weet zelf wel wie), zou misschien een idee zijn om in het kader van dit jubileum wat levenslang gestraften gratie te verlenen?

10 likes

Dat na 37 post nog niemand Marino a.k.a. Ukraine heeft genoemd is wel een dieptepunt.

Ik kom hier niet hoofdzakelijk voor de informatie maar meer voor het vertier en de plaatjes. Wat dat eerste betreft ben ik leden als @HanDavinci en @emveezet (dat was jij toch, in Madurodam?) dankbaar voor die epische verslagen.

10 likes

@Dpvh heeft volgens mij dat abonnement op Madurodam.

Ik heb bijna mijn James Bond Heritage SKX in elkaar, ongeveer 2 maanden mee bezig geweest :slight_smile:

Daar zie je het topic binnenkort wel van verschijnenā€¦inclusief een 007 waardig avontuur natuurlijk

7 likes

Met de nadruk opā€¦

Wat duurt dat lang zeg!!

2 likes

Ik heb mā€™n saffierglas lens gepoetst door de Dremel er met full power op te zetten vent. Een nieuwe is onderweg :sunglasses:

4 likes