Horlogeforum.nl 2010 Meeting + Limited Uitreiking (ov)

Even snel, maar reserveer de datum alvast in je agenda:

Het is de bedoeling om op zondag 28 november 2010 in Utrecht vanaf een uur of 15 de jaarlijkse meeting van het Horlogeforum.nl te houden. Voor wie nog nooit bij zo’n meeting was: het is een gezellig samenzijn van enkele tientallen liefhebbers van allerlei soorten horloges uit heel de wereld, waarbij over alles gediscussieerd kan worden. Veel mensen nemen enkele topstukken uit hun collectie (of zelfs hun hele collectie) mee om te showen en anderen de kans te geven ze eens in het echt te zien en vas te houden. Dat kan varieren van een G-Shock tot een Patek Philippe.

Tijdens de meeting zullen de Azimuth Horlogeforum.nl Limited Editon 2010 Back in Time horloges worden uitgereikt. De slag om de arm is dan ook of deze er zullen zijn! Het ziet er goed uit maar het verleden leert dat een Limited pas uit te reiken is als hij ook in mijn bezit is :smiley:

De details zullen nog worden bevestigd en de lokatie doorgegeven (is later opvraagbaar voor wie het nog niet weet, maar voor de zekerheid houden we dehlokatie graag geheim). Maar reserveer iig de datum en tijd en hopelijk tot ziens in Utrecht!?

Hij staat in de agenda.
Hopelijk is de Limited er dan zeker en ik ben benieuwd waar het is…

Ik heb hem ook alvast in de agenda gezet.
(er van uitgaand dat het een openbare gelegenheid is en ook geen bestellers van de Ltd er bij mogen zijn)

Robert-Jan

Staat genoteerd!

Denk dat ik er ook maar is bij ben, eens moet de eerste keer zijn natuurlijk!

Jazeker, ieder lid (voor 1 november 2010) van het forum is van harte welkom. Het ziet er naar uit dat 28 definitief gaat worden maar nog even een slag om de arm.

Lijkt me leuk, ik denk dat ik er bij kan zijn.
Groeten, René

Ik heb de mail verstuurd, ik kijk er naar uit

Ik hoop te kunnen komen !

Carpe Diem,Marc

Helaas, ik word die dag 30 jaar. Ik sla dus over.