Horlogeforum.nl Limited 2013 gaat niet door

Helaas, na 10 succesvolle jaren zal er in 2013 (ongeluksjaar?) geen Horlogeforum.nl Limited Edition komen. Het plan, dat al in een ver gevorderd stadium was, maar nog niet definitief (en daarom nooit volledig gepresenteerd), kan geen doorgang hebben omdat de leverancier niet kan garanderen dat het horloge voor het eind van dit jaar af te leveren is. En een Limited '13 in '14 is voor ons geen optie.

Het plan zal doorgeschoven worden naar 2014 en dan als voorstel tegenover eventuele andere voorstellen terugkomen, want het is wel een heel erg leuk horloge geworden. Ik verklap niet (voor zover u er nog niet achter was) wat het zou zijn geworden, want dan is het volgend jaar misschien toch nog een verassing.

Rest mij nog om nog eens te onderstrepen dat ik het heel vervelend vind, maar we hebben ons best gedaan. De leverancier treft geen blaam, de samenloop van omstandigheden heeft het helaas zo ver doen komen.

jammer, maar beter dan slordig hatseflats werk.

Niets aan te doen. In ieder geval alle betrokkenen bedankt voor alle tijd en energie die er in het project is gestoken.

Zie het zo… Het begin van het krijgen is het einde van het verlangen :wink:

jammer, maar dank voor de inzet.