Horlogeforum.nl Limited Edition 2010: Azimuth Back in Time

Van de modellen die ik in Basel in handen heb gehad was de zijkant van de dikke kalfsleden band dezelfde kleur als de plaat van het horloge. Hoewel het leuk zou zijn als dat nu ook zo is ga ik er niet van uit en denk ik dat het een standaard band gaat worden.

Beste mensen, natuurlijk verschillen smaken maar de lauwe reacties na het onthullen van de winnaar verbazen me wel. Ik kan me ook voorstellen dat dat voor de werkgroep best een domper is na alle inspanningen die zijn verricht. Ik weet niet of dit ieder jaar zo’n moeizaam traject is met nogal wat kritiek op de voorselectie en op de uiteindelijke keus. Als dat zo is, is het helemaal te prijzen dat er steeds weer mensen zijn die hun schouders eronder zetten. Ik ben in ieder geval erg blij met de keus. Het is een klassiek plaatje (Nomos like) met een bijzondere manier van tijd aangeven en dat voor een prijs die bijna ongelooflijk is (zeker als je hem vergelijkt met die van andere Azimuth modellen en ook met bijv. Nomos).
Roelof

Er zit evenveel in een halfleeg als in een halfvol glas, maar de laatste drinker is prettiger in de omgang dan de eerste.

De verkoop gaat anders veel beter dan voorgaande jaren, ik denk dat we de 25 fluitend halen. En dat is wel eens anders geweest :smiley:

Henrik Schreef:

De verkoop gaat anders veel beter dan voorgaande
jaren, ik denk dat we de 25 fluitend halen. En dat
is wel eens anders geweest :smiley:

Ik denk dat sommige mensen, net als ikzelf, ook even moeten wennen.
Heb hem ook besteld inmiddels…

Ik had hem al besteld, maar nu net ook betaald. Dus nu is het officieel:D

hoe is de band eigenlijk Henrik ?

op foto’s lijkt hij vreselijk ruk !!

Wat bedoel je met vreselijk ruk? Het is een kalsflederen band met een gekleurde zijkant. Maar zoals ik al schreef weet ik niet 100% zeker of de zijkant van onze Limited meegekleurd zal worden. Ik denk het echter wel, ik heb een prachtige tekening van Azimuth gekregen waarop het horloge (opgemaakt zoals het hoort) van alle kanten te zien is. En daar is de band aan de zijkant ook in de kleur van de plaat. Ik heb deze tkening echter nog even teruggestuurd omdat de kleru van de indexen en het logo imho niet goed was. Maar die tekening geeft een veel beter beeld van de ware schoonheid van het horloge (tu).

op foto’s ziet de band er een beetje goedkoop plastic achtig uit

ik bedoel er verder niks mee, maar jij hebt ze in real life gezien vandaar

Dat zie ik niet. En in de omschrijving staat duidelijk dat hij van kalfsleer is.

Ik heb in het verleden wel eens wat zorgen gehad over de haalbaarheid van een Limited maar deze gaat zo hard, het minimum aantal is al bijna bereikt! Ik zou willen dat het elk jaar zo ging! Ik ben een blij en gelukkig man :smiley:

Hoorde van mijn vader dat ik er eentje cadeau krijg voor mijn verjaardag dus dat is heel mooi meegenomen.
Mijn vader neemt er zelf ook eentje, hebben we een echte father & son watch :wink:

alvast van harte en das geen verkeerd kado … :slight_smile: (tu)

Oktober pas jarig hoor :wink:

ben ik in ieder geval op tijd :smiley:

Met nog bijna drie weken te gaan begint het er op te lijken dat dit wel eens de meest succesvolle Limited ooit zou kunnen gaan worden. De Azimuth staat nu al op plek 2.