Horlogeforum.nl Meeting 2009 a.s. zondag

U bent hierbij allemaal weer van harte uitgenodigd voor de jaarlijkse Horlogeforum.nl meeting (de 7e alweer!) waarbij ook de Horlogeforum.nl Limited Edition 2009 zal worden uitgereikt!

De meeting zal plaatsvinden op zondag 8 november 2009 in Utrecht op loopafstand van de Jaarbeurs en het Centraal Station, in een 4 sterren (****) hotel met privé parkeerruimte en voldoende parkeergelegenheid in de buurt. De meeting zal beginnen om 15:30 uur, toegang is gratis.

We hebben van 15:30 tot ongeveer 18:30 uur een eigen afsluitbare ruimte naast de bar (!) van de locatie. Tijdens deze meeting is het, net als vorige meetings, dus weer veilig mogelijk (er is zelfs een kluis) enkele stukken (of alles) uit je collectie mee te nemen, waarvan je weet of hoopt dat anderen deze graag eens in het echt zouden willen zien. Je kunt ervaringen uitwisselen, vragen stellen of beantwoorden en lekker kletsen over horloges enz enz. Het is dus een open meeting, je hoeft geen Limited te hebben gekocht, je voorkeur voor vintage of nieuw, of je man bent of vrouw, Vlaming of Nederlander, maakt niet uit, alles is welkom! En neem je camera mee!

Ook kunnen we ongestoord onze gang gaan met de uitreiking van de Limited Edition 2009 (als je een Limited hebt gekocht en je komt deze halen is legitimatie verplicht!). Zie voor info over de Limited 2009: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,133533,133540#msg-133540 Het horloge is uiteindelijk in een oplage van 20 stuks gemaakt. Hubert Pellikaan zal tijdens de meeting aanwezig zijn om wat over de Limited te vertellen en eventuele vragen te beantwoorden.

Na afloop kunnen we (bij voldoende animo) verder gaan in de bar en/of nog wat eten in het restaurant van het hotel, bij de Chinees om de hoek of waar dan ook. We reserveren hier echter geen plaatsen voor want het is niet in te schatten of, en zo ja hoeveel mensen willen blijven eten.

Voor de zekerheid zal de exacte locatie alleen bekend worden gemaakt aan mensen die de intentie hebben om te komen. Wil je naar de meeting komen, mail dit dan door op: webmaster@horlogeforum.nl, dan sturen wij de adresgegevens van de locatie naar je toe. Om te kunnen komen had je voor 16 oktober 2009 ingeschreven moeten zijn geweest op Horlogeforum.nl en minimaal 3 post hebben gedaan voor die datum.

Wij (uw moderatoren-team en de Werkgroep Limited Edition 2009) hopen jullie allemaal (weer) te zien!

Jammer maar helaas dan. Had er graag bij geweest maar heb de inschrijving volledig gemist.

Je bent van harte welkom hoor, zoals in de tekst staat hoef je geen Limited te hebben gekocht om op de meeting te mogen komen. De uitreiking van de Limited is alleen een onderdeeltje van het feest.

Ah ok dan. Zal wel een mailtje sturen.

I’ll be there. Mail = verstuurd. :slight_smile:

Oei, dan heb ik al wat staan. Ik ga proberen die dag vrij te maken.

Dan heb ik nachtdienst.
Kan geen vrij meer regelen,moet deze helaas aan mij voorbij laten gaan.
Veel plezier.

Kom op dames en heren, laat me even weten dat je komt!

Er zijn weer een hoop aanmeldingen van de bekende en trouwe forummmers, maar de mooie ruimte kan er nog wel wat mensen bij hebben hoor! Het hele jaar hoor je mensen erover dat een meeting een goed idee zou zijn en dan is er een…

De meeting is dus voor iedereen, jong en oud, lang lid of sinds kort, 3 of 6000 posts. Een ding is belangrijk en dat is je passie voor horloges!

Aanmeldingen via webmaster@horlogeforum.nl

Een van de deelnemers aan de meeting is die dag jarig! En wie jarig is… Bij binnenkomst kunt u dus een gebakje verwachten. Lang zal hij leven!

De meeting is aanstaande zondag. Vergeet niet de lokatie op te vragen als u overweegt te komen. Het ziet er naar uit dat het gezellig druk gaat worden!

Kan helaas niet komen, het is voor mij net iets te ver rijden.

voor mij is het dichtbij, maar zit dan met een kater en een verplichte (saaie) verjaardag

Dan stuur ik je de lokatie!

Mijn beste,

Dames en heren ‘Horlogepassionisten’.
Maak er morgen een memorabele Meeting van, welke in de kronieken van ons onvolprezen Horlogeforum nog lang van zich doet spreken!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Slaap lekker en tot morgen allemaal.

Had ik vantevoren geweten dat ik gisteren gebeld zou worden met de meedeling dat ik vandaag om 19.00 uur naar de musical Jozef in het beatrixtheater in utrecht zou gaan, dan had ik dit er mooi voor gepland! Maar ja, volgende keer beter! Veel plezier allemaal!

cmejewellery, als je Henrik een pm’etje stuurt kun je gewoon nog langskomen hoor. De meeting-lokatie is 200 meter van het Beatrix-theater!

Had helaas geen tijd.
Volgende keer beter!