Gebruik je een adblocker…dan die even tijdelijk uitzetten. Daarna verschijnt de cookie melding/vraag.
Hmmm kweenie. Ik heb de cookies verwijderd. Browser afgesloten en weer geopend. Opnieuw ingelogd maar geen cookie notice te zien.
Ja…kweewel. Die tip werkt. Geen idee wat jij hebt gedaan. ![]()
Ik gebruik niet eens een adblocker!
Heb je het al eens zelf geprobeerd? Ik krijg hier met geen mogelijkheid een cookie waarschuwing hoor.
Mijn eigen tip werkt niet ![]()
Mijn tip/reactie was gericht aan @Horlogemakker, dus ik weet niet wat jij tegen mij aan zit te miepen hierover.
En ja…nogmaals, dat is mijn ervaring. Een ad blocker kan cookie meldingen tegenhouden. Dus het tijdelijk uitzetten ervan kan de melding weer laten tonen, waarna je de gewenste keuze maakt. Daarna zet je de ad blocker weer aan. Voila…gepiept.
Bijvoorbeeld…ad blocker even uitgezet en de cookie melding van PostNL verschijnt (waar die eerder niet werd getoond)
Ps het is maar een idee heh vwb Horlogemakker z’n issue. Het hoeft niet dé oplossing te zijn.

Nee, dat heb ik niet
Cookies verwijderen helpt niet en opnieuw inloggen ook niet
Het hele cookie-scherm krijg ik niet meer te zien
Oprecht wel bijzonder ja…
Cookie prompt is inderdaad afwezig
maar o.a. Google analytics cookies worden wel gezet.
Dat is volgens mij niet helemaal hoe het hoort
![]()
Ik weet nu dus niet waar ik mee akkoord ga als ik inlog… ik wilde op ‘weigeren’ klikken maar die mogelijkheid is me nu dus ontnomen
Een cookiemelding is verplicht als een website cookies plaatst die niet strikt noodzakelijk zijn.
Het lijkt er idd op dat HF slechts cookies van google plaatst.
Klopt. Er komen ook nieuwe ad banners van Google. Daarom is het zo belangrijk dat je wel die cookie notice krijgt.
Ik heb de laatste paar dagen dat af en toe een foto niet laadt, niet bijgehouden of dat wellicht categorie gerelateerd is.
Ik moet steeds opnieuw inloggen. Beveiliging toont alleen één gebruikt apparaat.
Ik krijg foutmeldingen als ik foto’s wil uploaden en zie ook geen foto’s in topics. Ligt dat aan mij en mijn toestel?
Ik heb het ook.
Geen foto’s te zien idd.
Hier ook in elk topic.
Ik zie gewoon alle foto’s.
Maar zelf plaatsen lukt nu even niet.
Ik denk het wel want bij mij werkt alles niet ![]()
Even test foto geupload. Werkt hier wel.
Wel heb ik sinds de “aanpassing al”, dat de site, bij invoer van bericht met foto, soms opnieuw wil inloggen. Kan ik dan negeren en melding verdwijnt.
Krijg deze melding:
Aws::S3::Errors::Http503Error
Krijg ik ook